کدخبر: 6084

اخبار روز | اخبار مهم روز | اخبار حوادث

خفاش کرج دستگیر شد | این مرد شهر را بهم ریخته بود

در پی دریافت اخباری مبنی بر انجام شرارت و برهم زدن نظم عمومی توسط یکی از اوباش شهر فردیس، شناسایی مخفیگاه و دستگیری او در دستورکار پلیس امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس گفت: در یک عملیات ضربتی اوباشی که با سلاح سرد برای شهروندان ایجاد مزاحمت کرده بود، در مخفیگاه اش دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ کامران ملکی، فرمانده انتظامی شهرستان فردیس گفت: در پی دریافت اخباری مبنی بر انجام شرارت و برهم زدن نظم عمومی توسط یکی از اوباش شهر فردیس، شناسایی مخفیگاه و دستگیری او در دستورکار پلیس امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس افزود: با توجه به اطلاع متهم از تحت تعقیب بودنش از سوی پلیس، جا و مکان مشخصی از او دراختیار ماموران وجود نداشت و نامبرده دائما در حال نقل مکان بود، اما با همت ماموران پلیس امنیت عمومی و انجام اقدامات پلیسی، مخفیگاه این اوباش سابقه دار در شهر فردیس در کمتر از ۷۲ ساعت شناسایی در یک اقدام ضربتی نامبرده دستگیر شد.

او با اشاره به این که جرم این متهم قدرت نمایی با سلاح سرد، اخلال در نظم عمومی، نزاع، زورگیری ، ایجاد رعب و وحشت در بین مردم و حمل سلاح سرد است، گفت: دستگیری این اوباش خرسندی شهروندان و شاکیان پرونده را به دنبال داشت.

سرهنگ ملکی  خطاب به مخلان نظم و امنیت شهروندان افزود: هیچ تردیدی در گرفتار شدن افراد بزهکار در دام قانون وجود ندارد و هرکسی بخواهد آرامش و امنیت مردم مختل کند، با برخورد قاطع و قانونی جان برکفان پلیس روبرو خواهند شد.

ارسال نظر: