کدخبر: 6145

استقلال | اخبار استقلال | اخبار ورزشی

دیاباته استقلال را رسوا کرد | جنجال جدید برای فرهاد مجیدی

شیخ دیاباته، مهاجم اهل مالی که دو فصل در استقلال توپ زد، تابستان امسال راهی الغرافه قطر شد.

مهاجم سابق استقلال افشاگری تکان دهنده از رفتار زشت مدیران وقت این باشگاه انجام داد.

 شیخ دیاباته، مهاجم اهل مالی که دو فصل در استقلال توپ زد، تابستان امسال راهی الغرافه قطر شد. او که در فصل اول حضور خود در استقلال با 19 گل، آقای گل شد در فصل دوم آمار گلزنی پایین تری داشت و با 8 گل به کار خود پایان داد. این مهاجم که از محبوبیت بالایی در نزد هواداران استقلال برخوردار است، در گفت و گوی تصویری امشب خود با شب های فوتبالی از رفتارهای زشتی گفت که در افت کارایی فصل دوم حضورش در استقلال خیلی تاثیر داشت. اتفاقاتی که دید او را به کلی در مورد استقلال تغییر داده و قطعا در تصمیم او برای ادامه ندادن با استقلال در این فصل هم تاثیر داشته است.

شیخ صحبت های خود را این گونه شروع کرد: یک چیزهایی است که نمی خواهم در موردشان صحبت کنم و موضوعاتی است که بهتر است بازشان نکنم. می دانم ایرانی ها مرا دوست دارند و گفتن آن مطالب شاید ناراحت شان می کند برای همین دوست نداشتم در مورد آنها صحبت کنم. دوست دارم مردم متوجه این موضوع باشند که این ها اتفاقاتی است که مربوط به گذشته بوده و تمام شده اند.

"وقتی فصل تمام شد من به فرانسه رفتم. قبل از اینکه به ایران برگردم"... در این لحظه دیاباته حرف هایش را قطع و خنده تلخی کرد که نشان می داد دوست ندارد چیزهایی که می خواهد را به زبان بیاورد! بعد از چند ثانیه مکث او این گونه ادامه داد: یک کم ناراحت کننده است ولی می گویم...

مهاجم سابق آبی ها با پرده برداشتن از رفتار زشت مدیران وقت استقلال ادامه داد: مدیران استقلال به آپارتمان من رفتند و در آن را شکستند. لباس هایمان، کفش هایمان و چمدان هایم را برداشته و همه را بیرون انداختند! به خودم گفتم که من همه کاری برای استقلال کردم. در زمین جنگیدم و بهترین گلزن شدم. برای چه این کار را با من می کنند و واقعا غمگین شدم. این برای من بی احترامی محسوب می شد. آنها نشان دادند که احترامی برای من قائل نیستند و همین انگیزه مرا پایین آورد. حالا خودتان را جای من بگذارید. چگونه می توانید همه توان خودتان را در زمین بگذارید؟ این شدنی نیست...

صحبت هایی که دیاباته انجام داد بسیار عجیب و تکان دهنده بود. البته به گفته او این ها تنها بخش کوچکی از آن چه است که در سال دوم حضورش در ایران به او گذشته است: البته من همه اتفاقات بدی که افتاد را نمی گویم. این ها تازه چیزهای کوچکی بود که باعث پایین آمدن انگیزه من شد. همه موارد را نمی گویم چون نمی خواهم هواداران استقلال از آن چه که مدیران با من کردند ناراحت شوند. از همه هواداران استقلال و همه مردمی که با من مهربانی کردند تشکر می کنم.

دیاباته با وجود کسب عنوان آقای گلی لیگ نوزدهم، کفش طلای خود را هیچ وقت دریافت نکرد. او در این خصوص هم با گلایه از مدیران استقلال گفت: کفش طلا را من دریافت نکردم! نه تنها این جایزه را دریافت نکردم بلکه مدیران استقلال حتی نیامدند به من تبریک گفته و بگویند که بالاخره راه حلی برای دریافت جایزه ات پیدا می کنیم.

ارسال نظر: