کدخبر: 6195

قتل | علت قتل | قتل وحشتناک

شهر به خون کشیده شد | جسد نیمه جان پسر جوان همه را ترساند | ماجرای قتل چیست؟

حدود دو ماه قبل در پی بروز درگیری خیابانی در یکی از محلات شهرنهاوند جوان ۲۸ ساله ای با ضربات متعدد چاقو مجروح وپس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات وارده فوت می کند .

 فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از دستگیری دو قاتل فراری که حدود دو ماه قبل مرتکب قتل جوانی ۲۸ ساله و سپس متواری شده بودند خبر داد.

“سرهنگ احمد ساکی”” بیان داشت: حدود دو ماه قبل در پی بروز درگیری خیابانی در یکی از محلات شهرنهاوند جوان ۲۸ ساله ای با ضربات متعدد چاقو مجروح وپس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات وارده فوت می کند که برابر بررسی های تخصصی صورت گرفته مشخص شد دو جوان حدودا ۲۲و۲۴ساله به دلیل اختلافات قبلی با مقتول درگیر و پس از وارد کردن ضربات متعدد چاقو به وی سریعا از محل متواری شده اند.

این مقام انتظامی در ادامه افزود:در همین راستا بلافاصله تیم ویژه پلیس آگاهی شهرستان تشکیل که ماموران پس از شناسایی هویت قاتلان متواری ؛در نهایت موفق شدند با انجام اقدامات فنی و تخصصی همچنین بکارگیری امکانات اطلاعاتی و قانونی و استفاده از ظرفیت واشرافیت اطلاعاتی محل اختفای هر دو نفر قاتل فراری را در یکی از استان های مرکزی کشور شناسایی کنند.

وی همچنین تصریح کرد:ماموران پلیس آگاهی شهرستان پس از هماهنگی با مقام قضایی طی یک عملیات پلیسی غافلگیرانه و موفق قاتلان فراری را در محل اختفای آنان دستگیر و به یگان انتظامی شهرستان انتقال دادند که متهمان در بازجویی های فنی صورت گرفته به قتل انتسابی خود اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرشتان نهاوند با اشاره به اینکه پرونده قضایی در این راستا تشکیل شده است اذعان داشت:تحقیقات قضایی و انتظامی وسایر اقدامات قانونی جهت روشن شدن ابعاد دیگر موضوع و علت و انگیزه قتل در حال پیگیری و انجام است.

ارسال نظر: