کدخبر: 6232

مهدی طارمی | عکس مهدی طارمی | بیوگرافی مهدی طارمی

مهدی طارمی نیمکت نشین شد | ستاره پورتو جنجال به پا کرد

پاسخ به این سوال، سوژه بحث بین هواداران طارمی و البته پورتو در فضای مجازی شده است.

آیا نیمکت‌نشینی مهدی طارمی در بازی دیشب پورتو و براگا تصمیم درستی بود؟

پاسخ به این سوال، سوژه بحث بین هواداران طارمی و البته پورتو در فضای مجازی شده است.

طارمی چند هفته‌ای می‌شود که در گلزنی ناکام بوده و به همین دلیل سرجیو کونسیسائو سرمربی پورتو تصمیم گرفت برای اولین بار در رقابتهای این فصل لیگ پرتغال، از مهاجم ایرانی‌اش در ترکیب اصلی استفاده نکند و در بازی جلوی براگا فقط 21 دقیقه به او بازی داد.

سرمربی پورتو در کنفرانس خبری بعدد از بازی به این نکته اشاره کرد که قصدش از نیمکت‌نشین کردن طارمی، شوک دادن به بازیکن ایرانی‌اش نبوده بلکه او تصمیم گرفته برای بازی با براگا از استراتژی متفاوتی استفاده کند و به همین دلیل مهدی جایی در ترکیب اصلی نداشت.

از دید برخی طرفداران پورتو با توجه به آنکه کارلوس کارواخال سرمربی براگا، سابقه همکاری با طارمی در ریوآوه را داشته، با بازی مهدی به خوبی آشنا بوده و قطعا برنامه ویژه‌ای برای مهار او داشته است و به همین دلیل بود که سرمربی پورتو تصمیم گرفت از مهدی در ترکیب اصلی استفاده نکند. از طرف دیگر نمایش طارمی در چند بازی اخیر پورتو و علاقه او به تکروی و پاس ندادن به همبازیانش در موقعیتهای حساس، می‌تواند دلیل دیگر نیمکت‌نشینی طارمی باشد.

موضع طرفداران مهدی، کاملا متفاوت است و آنها می‌گویند طارمی این فصل وظیفه‌ای متفاوت در پورتو دارد و بیشتر از آنکه مهاجم اصلی تیمش باشد، به عنوان یک هافبک به تیمش کمک کرده و طبیعی است که به همین دلیل او نتواند به مانند هفته‌های ابتدایی برای تیمش گل بزند.

آنها به این نکته اشاره کرده‌اند که در دو دیداری که طارمی مهاجم نوک تیمش بود – دیدار با آتلتیکو مادرید و لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا – نمایش بسیار خوبی داشت.

ارسال نظر: