کدخبر: 6238

اخبار ورزشی | خبر ورزشی | اخبار ورزشی امروز

علیرضا نیکبخت افشاگری کرد | نیکبخت راز استقلال را فاش کرد

همیشه بازی‌های این دو تیم جذاب و زیبا بوده، به خصوص وقتی که هر دو در کورس قهرمانی باشند.

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: یکسری از پیشکسوتان تیم استقلال چون سن‌شان بیشتر است اسم خودشان را پیشکسوت گذاشته‌اند.

 علیرضا نیکبخت واحدی درباره دیدار روز سه شنبه استقلال با سپاهان در هفته دهم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: همیشه بازی‌های این دو تیم جذاب و زیبا بوده، به خصوص وقتی که هر دو در کورس قهرمانی باشند. هر دو تیم از مربیانی سود می‌برند که جوان هستند و فکر کنم این بازی تقابل دو تفکر جدید در فوتبال ایران است که می‌خواهند داشته‌های‌شان را در زمین ارائه کنند.

مسابقات استقلال و سپاهان همیشه زیبا بوده است

وی تصریح کرد: استقلال نفرات مصدومی مثل وریا غفوری دارد، ولی در مجموع آرامش پیدا کرده و این آرامش باید دوام داشته باشد. این آرامش باید در کادر فنی، بازیکنان، مدیریت و حتی بین پیشکسوتان هم دیده شود. دیدارهای استقلال و سپاهان همیشه پرگل و زیبا بوده و سه‌شنبه هم می‌توانیم شاهد چنین بازی باشیم.

یکسری‌ از پیشکسوتان استقلال سهم‌خواه هستند

بازیکن پیشین استقلال در واکنش به اینکه شاهرخ بیانی گفته برخی پیشکسوتان مغرضانه از فرهاد مجیدی انتقاد می‌کنند، گفت: متأسفانه پیشکسوتان استقلال در چند نفر خلاصه شده، کسانی که چون سن‌شان بیشتر از دیگران است، اسم خودشان را پیشکسوت گذاشته‌اند. ما چون دنبال گرفتن پست و مقام در باشگاه نیستیم، دخالت نمی‌کنیم. خیلی از پیشکسوتان عزیز ما سهم‌خواه هستند و 20 سال است که سمت دارند. هر مدیرعاملی تغییر کرد، یکسری از پیشکسوتان همچنان در باشگاه پست می‌گرفتند. من دنبال تخریب استقلال نیستم که بخواهم پست و مقام بگیرم.

چرا استقلال باید 4 تیم پیشکسوت داشته باشد؟

نیکبخت با بیان اینکه از فوتبال زده شده است، خاطرنشان کرد: در این فوتبال مربیانی را می‌بینم که با رابطه کار می‌کنند. هر مربی دیگری می‌آید، آنها سعی می‌کنند تخریب کنند تا خودشان همچنان باشند. شرایط استقلال اینگونه شده است. خنده‌دار است که استقلال چهار تیم پیشکسوتان دارد، این مسئله نشان می‌دهد بین خودمان مشکل داریم. کاری به تیم رقیب ندارم، ولی یک تیم پیشکسوت دارند که سردمدارشان علی پروین است. در استقلال پیشکسوتان همدیگر را قبول ندارند. بازی‌های ملی‌ من بیشتر از خیلی از پیشکسوتان است، ولی به خودم اجازه ندادم کسی را تخریب یا بی‌احترامی کنم. آنقدر در فوتبالم قوی بودم که جواب خیلی‌ها را می‌دادم، الان هم خودم را در مربیگری تقویت می‌کنم و سپس می‌آیم.

رزومه کسانی که دنبال تخریب مجیدی هستند را بررسی کنید

وی در مورد اینکه فرهاد مجیدی پس از دربی برخی از پیشکسوتان را به عنوان فرگوسن‌های وطنی معرفی کرد، گفت: رزومه‌ پیشکسوتانی که دنبال تخریب هستند را ببینید که چه کار کرده‌اند. یک زمانی هست امیر قلعه‌نویی حرف می‌زند که رزومه قوی دارد. او قهرمانی‌های مختلفی دارد و سرمربی تیم ملی بوده، ولی کسانی که امتحان پس داده‌اند دنبال تخریب هستند. ناکامی مجیدی به کار آنها نمی‌آید، چون دیگر تیمی به آنها داده نمی‌شود.

امیدوارم باندبازی از بین برود

بازیکن پیشین استقلال گفت: استقلال دوران خوبی را پشت سر می‌گذارد و امیدوارم باند بازی در باشگاه از بین برود. اینکه پسرخاله فلانی رئیس آکادمی شود یا آن یکی به خاطر رابطه خوب با مدیرعامل انتخاب شود، کار درستی نیست. مردم با توجه به حضور فضای مجازی فوتبال را خوب می‌فهمند. فوتبال برای مردم همه زندگی‌شان است.

ارسال نظر: