کدخبر: 6248

مدارس / بازگشایی مدارس / مدارس دخترانه

امتحان مدارس حضوری می شود | کدام مقطع تحصیلی امتحان حضوری دارند؟

امتحانات دیماه دانش‌آموزان در پایه‌های نهم و دوازدهم مدارس استان به صورت حضوری برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: امتحانات دیماه دانش‌آموزان در پایه‌های نهم و دوازدهم مدارس استان به صورت حضوری برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: امتحانات دیماه دانش‌آموزان در پایه‌های نهم و دوازدهم مدارس استان به صورت حضوری برگزار می‌شود.

قاسمعلی خدابنده افزود: تصمیم‌گیری در خصوص چگونگی برگزاری امتحانات دیماه سایر پایه‌های تحصیلی به شورای مدارس واگذار شده است تا با رعایت این اصل که مدارس دارای آموزش حضوری، امتحانات را نیز حضوری برگزار کنند.

وی ادامه داد: معدل کتبی دانش آموزان پایه نهم و دوازدهم در روند ادامه تحصیل آنان تاثیرگذار است، بنابراین ضرورت دارد که امتحانات بانظارت، تحت کنترل و با سوالات استاندارد برگزار شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی اظهار کرد: دانش آموزان پایه نهم برای حضور در مدارس خاص و استعداد‌های درخشان و دانش آموزان پایه دوازدهم نیز در مرحله ورود به کنکور و شرکت در امتحانات نهایی هستند، لذا معدل نهایی هر دو پایه بسیار مهم است، بنابراین برای نزدیکتر بودن امتحانات به عدالت و نتیجه صحیح تر، برگزاری امتحانات به صورت حضوری خواهد بود.

وی گفت: کلیه برنامه‌ریزی‌ها و پیش‌بینی‌های لازم برای برگزاری حضوری امتحانات در این ۲ پایه تحصیلی، با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در سراسر استان انجام شده است.

استان خراسان رضوی دارای بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار دانش آموز است که این رقم معادل حدود ۹ درصد جمعیت دانش آموزی کشور است.

ارسال نظر: