کدخبر: 6279

پرسپولیس/اخبار پرسپولیس/خبر ورزشی

پرسپولیس چاره ای جز برد ندارد!

این پنجمین باری است که مجتبی حسینی مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرد و در چهار تقابل گذشته‌اش با این تیم، آمار خوبی داشته است.

یحیی گل‌محمدی برای بازگشت به جمع تیمهای مدعی، چاره‌ای جز تکرار پیروزی مقابل همکار قدیمی‌اش ندارد.

 این پنجمین باری است که مجتبی حسینی مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرد و در چهار تقابل گذشته‌اش با این تیم، آمار خوبی داشته است.

حسینی به عنوان سرمربی ذوب آهن(این آمار مربوط به فصل قبل نیست) یک برد و یک مساوی مقابل پرسپولیس داشته و فصل گذشته و در دور رفت به عنوان سرمربی نفت مسجدسلیمان توانست پرسپولیس یحیی‌ گل‌محمدی را متوقف کند منتهی در دور برگشت و در بازی ذوب آهن و پرسپولیس، یحیی در دومین تقابل با همکار قدیمی‌اش پیروز شد تا اولین بردش جلوی حسینی را کسب کند.

این دو همکار قدیمی – که در نساجی، صبای قم، پرسپولیس، ذوب آهن و تراکتور کنار یکدیگر بودند – در حالی برای سومین بار مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت که سه امتیاز بازی فردا، برای هر دو نفر اهمیت زیادی دارد.

یحیی بعد از توقف مقابل هوادار، نیاز به برد در بازی فردا دارد تا فاصله‌اش با صدر جدول را کم کند و مجتبی حسینی که در هر دو بازی قبلی‌اش در ورزشگاه دستگردی مقابل تیمهای مدعی شکست خورده، دوست ندارد از کسی شکست بخورد که او را استادش می‌داند و پیش از این گفته بود که به دستیاری یحیی گل‌محمدی افتخار می‌کند.

ارسال نظر: