کدخبر: 6321

فرهاد مجیدی/استقلال/اخبار ورزشی

فرهاد مجیدی شاخ همه را شکوند | شاه فرهاد رکورد زد

آخرین باری که استقلال در پایان هفته دهم صاحب حداقل 20 امتیاز شده بود به لیگ پانزدهم برمی‌گردد که تیم پرویز مظلومی در پایان هفته دهم، صاحب 21 امتیاز شد.

 پیروزی دیروز استقلال مقابل سپاهان باعث شد تا آبی‌ها بعد از 5 فصل بتوانند در پایان هفته دهم، 20 امتیاز کسب کرده باشند.

آخرین باری که استقلال در پایان هفته دهم صاحب حداقل 20 امتیاز شده بود به لیگ پانزدهم برمی‌گردد که تیم پرویز مظلومی در پایان هفته دهم، صاحب 21 امتیاز شد. جالب اینکه استقلال در آن فصل و در هفته دهم با سپاهان بازی داشت که توانست با نتیجه 0-3 میزبانش را در ورزشگاه فولادشهر شکست دهد.

استقلال در 5 فصل گذشته، هیچوقت در پایان هفته دهم به 20 امتیاز نرسیده بود. در لیگ شانزدهم، تیم علیرضا منصوریان در پایان هفته دهم، 14 امتیاز کسب کرده بود. در لیگ هفدهم، استقلال فصل را با منصوریان شروع کرد اما او بعد از بازی هفته هفتم مقابل ذوب آهن از سمت خود استعفا داد و بعد از دیدار مقابل سپیدرود رشت که میک مک‌درموت هدایت استقلال را به عهده داشت، شفر جانشین منصوریان شد. استقلال در آن فصل و در پایان هفته دهم، 9 امتیاز کسب کرده بود.

در لیگ هجدهم هم استقلال در پایان هفته دهم به امتیاز 20 نرسید و 14 امتیاز کسب کرد.

در لیگ هجدهم که آندره‌آ استراماچونی روی نیمکت استقلال نشسته بود، امتیاز آبی‌ها در پایان هفته دهم، عدد 18 را نشان می‌داد و فصل گذشته هم تیم محمود فکری توانست در 10 هفته ابتدایی لیگ، 19 امتیاز کسب کند.

ارسال نظر: