کدخبر: 6409

اخبار سیاسی|خبر سیاسی|خبر سیاسی روز

علت رد صلاحیت علی لاریجانی فاش شد | پرونده ساخت و ساز آقازاده لاریجانی چیست؟

منصور حقیقت پور در مورد نامه منتشر شده درباره علت ردصلاحیت علی لاریجانی و شورای نگهبان ، اظهارکرد.

مشاور علی لاریجانی، اظهار کرد: « آقای لاریجانی از آقای اژه‌ای درخواست کردند که پرونده منتسب به ساخت و ساز پسر من را دربیاورید، اگر پسر من آنجا بود سر من را به دیوار بکوبید. از طرف دیگر آقای کرباسچی اصلا پسر ندارند.»

منصور حقیقت پور در مورد نامه منتشر شده درباره علت ردصلاحیت علی لاریجانی و شورای نگهبان ، اظهارکرد: «هم نامه شورای نگهبان صحت دارد و هم نامه دکتر لاریجانی البته صفحه 17 نامه آقای لاریجانی نیست. من نمی‌دانم این نامه را چه کسی منتشر کرده ولی محتوای آن غوغاست.»

وی ادامه داد: «به باور من به قدری ادله‌ی شورای نگهبان غیر منطقی، غیر علمی و فارغ از وظایف شورای نگهبان است که هر خواننده‌ای بخواند، متوجه خواهد شد که این بر اساس اطلاعات و اغراض خاصی تدوین شده است. ویژگی‌های رییس جمهور در قانون اساسی آمده است؛ باید رجل سیاسی، مدیر و مدبر باشد اما نگفته‌اند که دخترت درس نخواند، پسرت خارج از کشور نرفته باشد، خانواده‌ات به زیارت نرفته باشد به ولله این‌ها در قانون اساسی نیست. به نظر من این رد صلاحیت سند افتخاری برای شورای نگهبان نیست.»

حقیقت پوردرباره آنچه در نامه شورای نگهبان در مورد مواضع سیاسی لاریجانی در سال 88 عنوان شده است، گفت: «به نظر من این نامه دکتر لاریجانی نیازمند به تفسیر نیست، همین را منتشر کنند. هر آدم عادل و عاقلی آن نامه را یک بار قرائت کند به صداقت، صلاحیت و مظلومیت این آدم پی می‌برد. خود آن نامه را منتشر کنید تا مردم بخوانند. آقای لاریجانی از آقای اژه‌ای درخواست کردند که پرونده منتسب به ساخت و ساز پسر من را دربیاورید، اگر پسر من آنجا بود سر من را به دیوار بکوبید. از طرف دیگر آقای کرباسچی اصلا پسر ندارند.»

حقیقت‌پور درمورد اینکه منظور از دفاع و حمایت از افراد رد صلاحیت شده چیست، اظهار کرد: «لاریجانی رییس مجلس بودند و چند نفر از نمایندگان رد صلاحیت شدند و ایشان بر اساس وظیفه خود دفاع کردند. الان چند رد صلاحیت شده در دولت سیزدهم داریم؟

 آقای ضرغامی، محمد و رستم قاسمی این‌ها که رد صلاحیت شده‌اند چرا وزیر و معاون وزیر شدند؟ اگر راست می‌گویید جلوی آنها را بگیرید. »

ارسال نظر: