کدخبر: 6428

اخبار حوادث|خواستگار بی رحم دختر هرمزگانی را بی آبرو کرد

اتفاق هولناک در هرمزگان|خواستگار بی رحم دختر هرمزگانی را بی آبرو کرد

رئیس پلیس فتا استان هرمزگان ازشناسایی و دستگیری فردی که در شبکه‎ اجتماعی واتس آپ، شاکیه را به انتشار تصاویر خصوصی‌ تهدید کرده بود، خبر داد.

سرگرد احسان بهمنی، رئیس پلیس فتا استان هرمزگان در تشریح این خبر گفت: خانمی با در دست داشتن شکوائیه‌ و مراجعه به پلیس فتا مدعی شد که شخصی ناشناس از طریق شبکه اجتماعی واتس آپ اقدام به ارسال مطالب  توهین‌آمیز  و تهدید به انتشار تصاویر او کرده است.​

 دستگیری خواستگار انتقام جوی واتس آپی

به گزارش رکنا، وی افزود: با توجه به مستندات ارائه شده توسط شاکی ،پرونده مقدماتی با هماهنگی مقام قضائی تشکیل شد وموضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

سرگرد بهمنی تصریح کرد: با بررسی‌های اولیه و اقدامات تخصصی صورت گرفته توسط تیم کارشناسان این پلیس و بررسی همه جوانب پرونده موفق شدند ردپای مجرم را شناسایی کنند.

این مقام مسئول بیان داشت: با بدست آمدن اطلاعات هویتی متهم پس از تشریفات قضایی مجرم دستگیر و به همراه ادله دیجیتال به پلیس فتا منتقل شد.

رئیس پلیس فتاهرمزگان ادامه داد: متهم پس از حضور در پلیس فتا از موضوع اظهار بی اطلاعی می‌کرد، اما پس از روبه رویی با شاکی گفت: قصد ازدواج با شاکی را داشتم و به خواستگاریش رفتم، اما وی با بهانه‌های بی منطق به بنده جواب منفی داد و من هم برای تلافی و انتقام از وی تهدید به انتشار تصاویرش نمودم.

بهمنی به شهروندان توصیه کرد: فضای مجازی مکان مناسبی برای حل کردن اختلافات خانوادگی و همچنین انتقام جویی نیست، با مرتکبان این جرائم در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی طبق قانون برخورد خواهد شد، همچنین شهروندان می‌توانند موارد مشکوک را از طریق مراجعه به سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir و یا با شماره گیری  096380 مرکز امـداد و فوریت‌های سایبـری از مشاوره‌ها و راهنمایی‌های کارشناسان این پلیس در جهت رفع مشکلات احتمالی خود اقدام نمایند.

ارسال نظر: