کدخبر: 6772

اخبار سیاسی | خبر سیاسی | خبر سیاسی روز

در دیدار رهبری و روحانی چه گذشت؟

پس از پایان دولت دوازدهم، حسن روحانی کمتر در جمعی دیده شده و خبری درباره فعالیت‌های او منتشر نشده است.

جواد امام، فعال سیاسی از دیدار حسن روحانی با رهبری خبر داده و گفته چند هفته قبل حسن روحانی جلسه‌ای با رهبری داشتند و روحانی از این جلسه ابراز ررضایت کرده است.

پس از پایان دولت دوازدهم، حسن روحانی کمتر در جمعی دیده شده و خبری درباره فعالیت‌های او منتشر نشده است. اما حالا ایلنا در گفتگو با جواد امام از جلسه‌ای خبر داده که روحانی در آن رهبری را دیده است.

جواد امام درباره دیدار حسن روحانی با رهبر انقلاب گفت: خبرهایی در این خصوص در فضای مجازی مشاهده کردم، اما پیش از آن از دوستان مشترکی که با آقای روحانی داریم، شنیده بودم که این ملاقات چند هفته پیش صورت انجام شده است.

اگرچه جزئیاتی از این دیدار و یا محور گفتگوها منتشر نشده اما جواد امام گفته آقای روحانی در گزارشی که به دوستانشان دادند از جلسه‌ای که با رهبری داشتند و صحبت‌هایی که رد و بدل شده، بسیار ابراز رضایت‌مندی کرده بود.

او گفته: عده‌ای هستند که تلاش می‌کنند اساساً این ارتباطات و دیدارها فراهم نشود و صورت نگیرد و این همان بحث نفوذ است که ما مطرح می‌کنیم. جریان نفوذ می‌خواهد کاری کند که هر کسی که در دایره نظام است را حذف کند. جز یک دایره خاص را. برای همین دایره خودی‌ها به شدت تنگ شده است.

وی یادآور شد: آقای روحانی ۸ سال رئیس‌جمهور این کشور بوده است، وی با تایید سیستم‌های نظارتی و امنیتی برای شرکت در انتخابات حاضر شده و مردم به او رای داده‌اند و این واقعیت‌ها قابل حذف شدن و قابل کتمان نیست.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب ادامه داد: باید از تجربه هشت سال گذشته استفاده کرد؛ مانند آنچه که امروز درباره ضرورت مذاکره بیان می‌شود و خود آقایان هم به آن اذعان دارند و گفته‌اند یکی از تجاربی که این روزها مورد استفاده قرار می‌گیرد تجربه مذاکرات دور قبل است که بسیار کارآمد بوده است.

ارسال نظر: