کدخبر: 6911

استقلال | اخبار استقلال | اخبار ورزشی

استقلال جلوی فولاد قد علم کرد | ستاره های استقلال تمومی نداره

استقلال در 38 رویارویی قبلی با اهوازی‌ها، گل‌های زیادی زده ولی احتمالا قصه این 1+9 تا با بقیه خیلی فرق می‌کند.

استقلال این هفته در خانه میزبان فولاد است. فولادی که جز در لیگ هفتم، همیشه در لیگ برتر حاضر بوده است.استقلال در 38 رویارویی قبلی با اهوازی‌ها، گل‌های زیادی زده ولی احتمالا قصه این 1+9 تا با بقیه خیلی فرق می‌کند.

* علیرضا اکبرپور

  گل دوم و برتری استقلال در دزفول برابر فولاد. اکبرپور توپ را با پای چپ کنترل کرد و با پای راست و یک ضربه والی دیدنی، توپ را از بالای سر دروازه بان به تور رساند.

* آندرانیک تیموریان

  یکی از معدود گل‌های آندو برای استقلال؛ او پشت ضربه آزاد ایستاد و پاس کوتاه سیاوش اکبرپور را با قدرت تمام به تور دروازه سلیمی رساند.

* گادوین منشا

  بی‌تردید یکی از بهترین گل‌های تاریخ لیگ برتر؛ پاس باقری از روی خط میانه زمین روی خط محوطه جریمه به منشا رسید و او با یک ضربه پای چپ دیدنی، توپ را به زیر طاق دروازه کوبید.

* حسین کاظمی

  یک ضربه والی دیدنی از حوالی 30 متری که گویا زننده‌اش، فیزیک‌دان بود چون توپ به ارتفاع اوج خودش رفت و سپس پایین آمد و در میان بهت میرزاپور وارد دروازه شد.

* فرهاد مجیدی

  آن روزها، مجیدی در هر بازی گل می‌زد. او کرنر ارسال شده از راست را بعد از ضربه سر جباری با یک قیچی برگردان زیبا از روی خط محوطه 5/5 متر وارد دروازه کرد.

* فابریتسیو

  اولین و آخرین گل مهاجم بی‌کیفیتی که قلعه‌نویی به استقلال آورد؛ پاس نوازی از زمین خودی در پشت مدافعان فولاد به فابریتسیو رسید و او با یک ضربه روی پا دروازه میرزاپور را باز کرد.

* آرش برهانی

  برهانی مدت‌ها دور از گلزنی بود تا روز بازی با فولاد. او ارسال کوتاه از پشت محوطه جریمه جباری را بدون درنگ و با یک ضربه بغل پای چپ آکروباتیک به تور رساند.

* آرش برهانی

  دفع توپ بی‌هدف عمران‌زاده با زرنگی برهانی همراه شد؛ او زودتر از 2 مدافع فولاد به توپ ضربه زد، از هر دو نفر گذشت و سپس با دریبل دروازه‌بان و در یک حالت عجیب و غریب و درازکش توپ را درنهایت وارد دروازه کرد.

* داریوش شجاعیان

  ضربه مهاجم استقلال را دروازه‌بان فولاد برگشت داد ولی شجاعیان در گوشه سمت راست محوطه جریمه به توپ رسید و با یک ضربه فوق‌العاده پای چپ و کات دار، توپ را به گوشه دروازه فرستاد.

* انتخاب ویژه: پاس حیدری

  بازی برگشت لیگ سیزدهم در اهواز؛ آن روزها همه از عیار بالای عبدالله کرمی می‌گفتند که باید به تیم ملی دعوت شود و فیکس هم باشد. کرمی برابر حیدری اما دریبلی فراموش‌نشدنی خورد. حیدری بعد از یکی، دو بار رقص پا ناگهان با یک چیپ کوتاه، توپ را از کرمی عبور داد و همین دریبل و درنهایت ارسالش منجر به تک گل بازی شد.

ارسال نظر: