کدخبر: 6967

اخبار روز/اخبار مهم روز/خبر روز

وزیر کار وعده داد | ارزانی در راه است

با توجه به سخنرانی شب گذشته حجت‌الله عبدالملکی در مسجد جامع ابوذر که بر ترمیم شرایط نامساعد کنونی تاکید کرد این پرسش بوجود می‌آید که چه کسی جز خود متولیان مسئول این بهسازی است؟!

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با تصمیماتی که گرفته شده در ماه‌های آینده وضعیت خیلی بهتری خواهیم داشت.

با توجه به سخنرانی شب گذشته حجت‌الله عبدالملکی در مسجد جامع ابوذر که بر ترمیم شرایط نامساعد کنونی تاکید کرد این پرسش بوجود می‌آید که چه کسی جز خود متولیان مسئول این بهسازی است؟!

آن طور که ایسنا گزارش داده  وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفته است: رئیس جمهور به ما دستور داده‌اند که وقت خود را صرف خدمت به مردم کنیم و به دنبال این که در گذشته چه اتفاقاتی افتاده، نباشیم.

عبدالملکی، خطاب به مردم حاضر در این مراسم گفت: دولت واقعا در شرایط سختی کار خود را شروع  کرد.

وی افزود : رئیس‌جمهور  مرتبا، نشست‌های اقتصادی را با وزرای مربوطه برگزار و گزارش‌های بیکاری، گرانی و معیشت مردم را از مسئولان دریافت و برای آن چاره اندیشی می‌کنند.

وی تصریح کرد: یقینا نتیجه این تلاش‌ها به زودی، خود را نشان خواهد داد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به تغییرات مدیریتی در دولت اشاره کرد و گفت: قطعا در انتخاب افراد دقت مضاعفی صورت می‌گیرد.

وی تصریح کرد: مدیران کارآمد، فساد ستیز، انقلابی، پاک‌دست و مردمی با این پنج شرط به کار گرفته خواهند شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، یادآور شد: همزمان رصد مسائل و مشکلات در سطوح مختلف انجام می‌شود، رئیس جمهور تاکنون نزدیک به ۱۳ سفر استانی  داشته و در هر سفر تعدادی از وزرا، ایشان را همراهی می‌کنند.

عبدالملکی، هدف از این سفرها را بررسی مشکلات مردم از نزدیک عنوان کرد و گفت: یقینا این سفرها به آشنایی با مشکلات مردم و حل و رفع آنها منجر می شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: بنا داریم هر ماه به اتفاق معاونین و مدیران وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی،  یک مسجد را در تهران یا شهرستان‌ها برای حل مشکلات مردم  انتخاب کرده و در آن حضور داشته باشیم  و مشکلات را از نزدیک بررسی و رفع کنیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی،معاونین، مدیران این وزارتخانه و روسای سازمان های تابعه، در دیداری صمیمانه با  اهالی منطقه ۱۷ تهران(فلاح) در  مسجد جامع ابوذر تهران، حضور یافت و تا پاسی از شب  مشکلات و درخواست های مردمی را بررسی کرد.

ارسال نظر: