کدخبر: 7019

پرسپولیس/اخبار پرسپولیس/خبر ورزشی

پیشنهاد ویژه علی کریمی برای پرسپولیس

علی کریمی با بیان اینکه ورزشگاه کاظمی مشکلی برای میزبانی بازی‌های پرسپولیس ندارد.

ستاره اسبق قرمزها یک پیشنهاد ویژه به مدیریت باشگاه پرسپولیس داده است.علی کریمی اعتقاد دارد باشگاه پرسپولیس باید از ظرفیت‌های ورزشگاه کاظمی نهایت بهره را ببرد و بازی های خود را در این ورزشگاه برگزار کند.

بازیکن محبوب هواداران پرسپولیس که یکی از کارشناسان برنامه اینترنتی 11 است، در قسمت جدید این برنامه به مدیران باشگاه پرسپولیس پیشنهاد داده برای درآمدزایی بیشتر بازی های خانگی این تیم را در ورزشگاه شهید کاظمی تهران که در حال حاضر محل تمرین این تیم محسوب می شود برگزار کنند.

علی کریمی با بیان اینکه ورزشگاه کاظمی مشکلی برای میزبانی بازی‌های پرسپولیس ندارد، گفت:" من اگر جای مدیران پرسپولیس بودم، بازیهای تیم را در ورزشگاه کاظمی برگزار می‌کردم. این ورزشگاه خارج از شهر است و مشکلی برای میزبانی بازیهای پرسپولیس ندارد. شما تصور کن که همه چیز این ورزشگاه در اختیار باشگاه پرسپولیس است. از بلیت فروشی گرفته تا تبلیغات محیطی و اگر این اتفاق رخ دهد، درآمد این باشگاه تغییر محسوسی پیدا خواهد کرد."

پرسپولیس در سال 1394 استادیوم شهید کاظمی را از شهرداری به صورت استیجاری به مدت 5 سال در اختیار گرفت تا یک زمین تمرین استاندارد داشته باشد. این ورزشگاه 15 هزار نفری در دوران مدیریت علی‌اکبر طاهری تجهیز شد و به شکلی درآمد که قرمزها از ورزشگاه درفشی‌فر به این ورزشگاه نقل مکان کردند. 

سال 1399 و پایان مدت اجاره این ورزشگاه و همچنین ورزشگاه امام رضا(ع) که در اختیار استقلال است، هر دو سرخابی از شهرداری خواستند تا این دو ورزشگاه را به صورت دائمی در اختیارشان قرار دهند. درخواستی که مخالفت‌هایی را به دنبال داشت و تا امروز که این دو ورزشگاه وارد فهرست دارایی‌های سرخابی نشده‌اند.

مجید صدری سرپرست باشگاه پرسپولیس در آخرین نشست خبری خود در این خصوص گفته است: "ما خیلی جدی در حال پیگیری هستیم و این جزو قول‌هایی است که ابتدای کارمان دادیم و هرچه سریعتر دنبال این هستیم که این سند به نام باشگاه پرسپولیس ثبت شود و به عنوان ورزشگاهی که در دستمان است، طرح‌های توسعه را پیش ببریم."

ارسال نظر: