کدخبر: 7038

مسکن ملی/مسکن مهر/مسکن ارزان

ثبت نام مسکن ملی تمدید شد | فرصت را از دست ندهید

ثبت نام برای ۴۶۰ شهر که از ابتدا در طرح نهضت ملی مسکن جانمایی شده بودند، همچنان در سایت امکان‌پذیر است و ثبت‌نام برای ۴۶۰ شهر برای آخرین بار تا ۱۵دی ماه تمدید می‌شود.

یک مقام مسئول گفت: برای هر شهر از زمان قرار گرفتن در سامانه، دو ماه مهلت ثبت‌نام وجود دارد که ممکن است برای برخی از شهر‌ها ۴۰ روز باقی مانده باشد.

هر شهر بعد قرار گرفتن در سامانه نهضت ملی مسکن برای ثبت‌نام چقدر مهلت دارد؟

به گزارش محمود محمودزاده، معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت: ثبت نام برای ۴۶۰ شهر که از ابتدا در طرح نهضت ملی مسکن جانمایی شده بودند، همچنان در سایت امکان‌پذیر است و ثبت‌نام برای ۴۶۰ شهر برای آخرین بار تا ۱۵دی ماه تمدید می‌شود.

محمود زاده با بیان اینکه در بسیاری از شهر‌ها اراضی تامین شده و در برخی از شهر‌ها هم اراضی کمتری تامین شده است، ادامه داد: استقبال متقاضیان از طرح نهضت ملی مسکن بسیار بالا بوده و توجه به تسهیلات و همچنین تفاوت قیمتی که در این بخش وجود دارد، خود می‌تواند نقش بسیار مؤثری در اجرای این پروژه‌ها داشته باشد.

او ادامه داد: برای سایر شهر‌هایی که به مرور به سامانه اضافه شدند دو ماه مهلت ثبت نام داده می‌شود.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت: برای هر شهر از زمان قرار گرفتن در سامانه، ۲ ماه مهلت ثبت نام وجود دارد که ممکن است برای برخی از شهر‌ها ۴۰ روز باقی مانده باشد و ممکن است برای برخی ۲۰ روز، که این زمان برای هر شهری متفاوت است.

محمود زاده ادامه داد: در حال حاضر این زمان، آخرین مهلت ثبت‌نام است و تاکنون بخشی از ثبت‌نام‌کنندگان پالایش شده‌اند. از ابتدای دی ماه به مرور پیامک تایید به متقاضیان واجد شرایط ارسال خواهد شد و افراد باید اقدام به تکمیل مدارک خود کنند.

او همچنین درباره آخرین وضعیت اراضی طرح نهضت ملی مسکن هم گفت: پروژه‌ها در حال اجرا است و در بحث اراضی بسیاری از دستگاه‌ها اراضی خود را در اختیار ما قرار داده‌اند و طبق قانون هم این موضوع دنبال می‌شود.

ارسال نظر: