کدخبر: 7058

آمار کرونا /آمار کرونا امروز / آمار کرونا در ایران

آمار کرونا امروز 12 در 1400 چقدر شد؟

جدیدترین آمار کرونا در ایران اعلام شد.

 وزارت بهداشت آخرین آمار مبتلایان و فوتی های کرونا را اعلام کرد.طبق آخرین آمار کرونا، ارقام مربوط به مرگ کرونایی در کشورمان کاهش یافته است. اما با توجه به ورود سویه جدید کرونا به کشورمان، بعید نیست آمار کرونا در روزهای آینده افزایشی شود. بنابراین حالا که سویه امیکرون وارد ایران شده است، برای جلوگیری از افزایش آمار کرونا باید رعایت پروتکل های بهداشتی در کشورمان تشدید شود. در چنین شرایطی شهروندان وظیفه دارند که برای پایین نگه داشتن آمار کرونا در ایران همچنان استفاده از ماسک و فاصله گذاری فیزیکی را جدی بگیرند.

 وزارت بهداشت اعلام کرد: تا کنون ۵۹ میلیون و ۸۶۹ هزار و ۵۵۲ نفر دُز اول، ۵۲ میلیون و ۴۲ هزار و ۷۲۱ نفر دُز دوم و ۸ میلیون و ۹۱ هزار و ۱۶۴ نفر، دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۲۰ میلیون و ۳ هزار و ۴۳۷ دُز رسید.

در شبانه روز گذشته ۳۱۷ هزار و ۱۹۶ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

از دیروز تا امروز ۱۲ دی ماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، یک هزار و ۵۱۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۲۹۴ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۶ میلیون و ۱۹۶ هزار و ۹۱۳ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴۱ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳۱ هزار و ۶۸۰ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۶ میلیون ۴۰ هزار و ۸۹۷ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

دو هزار و ۶۵۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۴۲ میلیون و ۱۸۰ هزار و ۲۴۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

ارسال نظر: