کدخبر: 7060

پرسپولیس/اخبار پرسپولیس/خبر ورزشی

پرسپولیس ستارهش را از دست داد!

رسپولیس در آن فصل با 50 گل زده عملکرد خوبی در فاز تهاجمی داشت و عنوان بهترین خط حمله لیگ را نیز به دست آورد اما خط دفاع، پاشنه آشیل این تیم بود.

پرسپولیس به عنوان قهرمان 5 دوره اخیر لیگ برتر، این فرصت را داشت که در لیگ پانزدهم و در اولین سالی که برانکو از ابتدای فصل روی نیمکت این تیم نشسته بود، قهرمان لیگ شود منتهی تفاضل گل کمتر تیم برانکو به نسبت استقلال خوزستان باعث شد که بازی آخر پرسپولیس در لیگ مقابل راه آهن تبدیل به یک بازی دراماتیک شود و قرمزها علیرغم پیروزی مقابل حریفشان، تحت تاثیر قهرمانی شاگردان عبدالله ویسی قرار بگیرند.

پرسپولیس در آن فصل با 50 گل زده عملکرد خوبی در فاز تهاجمی داشت و عنوان بهترین خط حمله لیگ را نیز به دست آورد اما خط دفاع، پاشنه آشیل این تیم بود. خط دفاع قرمزها با 34 گل خورده، بدترین عملکرد را در میان 9 تیم بالای جدول داشت. اتفاقی که البته می‌توانست رخ ندهد به شرطی که برانکو به حرف مدیری گوش می‌کرد که او را به پرسپولیس آورد.

محمدحسین نژادفلاح  از 26 بهمن 93 تا 27 خرداد 94 نفر اول تیم مدیریتی پرسپولیس بود، در بخشی از مصاحبه‌اش با روزنامه فرهیختگان به اختلافش با مربی کروات اشاره کرده است. اختلافی که از دید او مانع قهرمانی پرسپولیس در لیگ پانزدهم شد.

نژادفلاح گفته است:" از برانکو خواستم سیدجلال حسینی را به تیمش بیاورد. اما او تحت‌تاثیر حرف‌های مخالفان مدیریت حاضر به پذیرش آن نشد. البته بعدا به حرف من رسید و فصل بعد سیدجلال را جذب کرد. تیم در آن زمان به کاپیتانی مقتدر نیاز داشت و سیدجلال فاکتورهای یک کاپیتان مقتدر را داشت. برانکو تحت‌تاثیر برخی حرف‌ها قرار گرفت و بعدا به حرف من رسید."

 

توضیح فوتبالی: درباره اینکه چرا برانکو در آن مقطع با بازگشت سیدجلال حسینی به پرسپولیس مخالفت کرد، دو روایت وجود دارد. روایت اول حاکی از آن است که درخواست مالی بالای سیدجلال باعث مخالفت برانکو با بازگشت این بازیکن به پرسپولیس شده است.

اما بر اساس روایت دوم که منطقی‌تر به نظر می‌رسد، یکی از هموطنان برانکو که رابطه خوبی با سیدجلال حسینی نداشته، اطلاعات غلطی در مورد این مدافع ملی‌پوش به سرمربی پرسپولیس داده بود.

طرف به برانکو گفته سیدجلال حسینی کمردرد کهنه‌ای دارد که به او اجازه نمی‌دهد کامل و تا پایان فصل در خدمت تیم باشد و ممکن است 3 سال قبل همان هفته‌های اول خانه‌نشین شود! همین اطلاعات غلط باعث شد برانکو قید سیدجلال حسینی را بزند.

در آن زمان این روایت هم مطرح شده بود که هموطن برانکو کسی نیست جز زلاتکو کرانچار که در الاهلی قطر سرمربی سیدجلال بوده و به برانکو توصیه کرده که سراغ این بازیکن نرود چرا که حسینی کند است و سرعت تیم را می‌گیرد.

ارسال نظر: