کدخبر: 7119

اخبار روز | اخبار مهم روز | اخبار حوادث

سیل میناب را خالی از سکنه کرد | 5 روستا تخلیه شدن | فیلم لحظه وقوع سیل

آبگرفتگی معابر شهری و منازل مسکونی در بندرعباس و میناب و قشم و برخی محلات پارسیان و محله سنگی در رودان رخ داده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: پنج روستا در شهرستان میناب در پی بارندگی و سیلاب نیاز به تخلیه اضطراری یافتند که این کار انجام شد.

مهرداد سلحشور درخصوص تخلیه اضطراری پنج روستا در میتاب بیان کرد: اهالی این روستاها اسکان اضطراری داده شدند و همچنین برخی محله‌های شهر پارسیان هم تخلیه اضطراری شدند.

وی ادامه داد: آبگرفتگی معابر شهری و منازل مسکونی در بندرعباس و میناب و قشم و برخی محلات پارسیان و محله سنگی در رودان رخ داده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان اضافه کرد: ۳۵ روستا همچنان مشکل قطعی آب دارند که دلیل آن قطعی مسیر است و برخی محله‌های شهر سیریک هم با این مشکل روبه‌رو هستند و باید تا فروکش کردن آب منتظر ماند.(ایرنا)

۳ فوتی و ۷ مصدوم در پی وقوع سیلاب

سیل

از آنجایی که بیشتر مناطق جنوبی کشور درگیر سیلاب و طوفان شده است، سازمان اورژانس کشور و دستگاه‌های بهداشت و درمان در آماده‌باش کامل هستند.

سخنگوی اورژانس کشور گفت: وقوع سیلاب در این مناطق سه کشته و هفت مصدوم برجا گذاشته است.

دریای عمان تا پایان هفته توفانی است

رئیس اداره هواشناسی چابهار گفت: دریای عمان از امروز دوشنبه تا پنجشنبه مواج است و ورود خسارت به تاسیسات دریایی و ساحلی، خطر غرق شدن قایق‌های سبک و نیمه‌سنگین و آسیب به قفس‌ها و تورهای صیادی دور از انتظار نیست.

بارندگی‌های سیل‌آسا در کرمان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به بارندگی‌های سیل آسا بویژه در جنوب استان گفت: طبق گزارش‌های اولیه ۳۲ خانوار در این حوادث دچار حادثه شدند و تاکنون به ۱۳۳ نفر نیز از طریق این جمعیت امدادرسانی شده است.

فرماندار قلعه گنج در جنوب استان کرمان اعلام کرد که به علت آبگرفتگی شدید مراحل تخلیه ساکنان و اسکان اضطراری شماری از روستاییان سیل زده این شهرستان شروع شده و در دست انجام است.

ارسال نظر: