کدخبر: 7131

امتحان دانشگاه حضوری می شود | خبر مهم برای دانشجوها

اگر به تصمیم واحدها، امتحانات دانشگاه به صورت حضوری برگزار شود، پروتکل‌هایی بهداشتی بر اساس نظر ستاد ملی مبارزه با کرونا رعایت خواهد شد.

معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: اولویت دانشگاه آزاد برگزاری «حضوری» امتحانات دانشگاه است.

از آنجایی که معاون آموزشی وزارت بهداشت بر برگزاری حضوری امتحانات دانشگاه‌ها تاکید کرده است. آیا امتحانات دانشگاه‌های آزاد هم حضوری می‌شود؟

آن طور که ایسنا گزارش داده، به گفته معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی، سازمان مرکزی دانشگاه آزاد به مراکز استان‌ها اعلام کرده که با توجه به شرایط منطقه‌ای و توجه به سلامتی دانشجویان، اساتید، کارمندان تصمیم منطقی را در نحوه برگزاری امتحانات دانشگاه اتخاذ کنند.

جواد علمائی ادامه داد: اگر به تصمیم واحدها، امتحانات دانشگاه به صورت حضوری برگزار شود، پروتکل‌هایی بهداشتی بر اساس نظر ستاد ملی مبارزه با کرونا رعایت خواهد شد.

او با اشاره به نحوه برگزاری امتحانات دانشگاه آزاد در مقاطع مختلف خاطرنشان کرد: برآورد میکنم با توجه به تعداد زیاد دانشجویان کاردانی و کارشناسی، امتحانات این دانشجویان به صورت مجازی برگزار شود. اما اولویت ما این است که امتحانات به صورت حضوری برگزارشود تا از مدارک علمی دانشجویان صیانت شود.

معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: با توجه به اینکه در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری تعداد کم است شرایط برای برگزاری حضوری امتحانات دانشگاه بیشتر فراهم می‌شود.

علمائی در پایان تصریح کرد: طبیعتا واحدها باید در برابر تصمیماتی که می‌گیرند،‌ پاسخگو باشند و علت تصمیم‌گیری درباره برگزاری حضوری یا مجازی امتحانات دانشگاه را شرح دهند.

ارسال نظر: