کدخبر: 7154

پرسپولیس/اخبار پرسپولیس/خبر ورزشی

بازیکنان پرسپولیس فراری شدن | تراکتور مقصد جدید پرسپولیسی ها

آنالیز گل خورده پرسپولیس نشان می‌دهد زمانی که سامان نریمان جهان صاحب توپ است علی شجاعی که مدافع چپ قرمزها بود.

پرسپولیس بعد از دو بازی متوالی که موفق به بسته نگه داشتن دروازه‌اش در لیگ برتر شده بود، دیروز نتوانست از گل دقیقه 10 عیسی آل کثیر محافظت کند و در دقیقه 24، پیمان بابایی روی پاس عمقی سامان نریمان‌جهان موفق شد دروازه حامد لک را باز کند

آنالیز گل خورده پرسپولیس نشان می‌دهد زمانی که سامان نریمان جهان صاحب توپ است علی شجاعی که مدافع چپ قرمزها بود، بازیکن حریف را تحت فشار قرار نمی‌دهد تا او با خیال راحت  و سر بالا، پیمان بابایی را در موقعیت مناسب صاحب توپ کند.

سیدجلال حسینی بازیکن دیگر پرسپولیس است که روی گل خورده تیمش نقش داشته و در آن صحنه به عنوان مدافع پوششی، هم آفساید را پر کرد هم اینکه نتوانست مانع گلزنی مهاجم تراکتور شود. البته که کاپیتان باتجربه قرمزها طوری جلوی بابایی ایستاد که او شانسی برای شوت زدن به زاویه مخالف نداشته باشد و تنها راه او، هدف گرفتن زاویه موافق بود که از این راه هم نتیجه گرفت.

در آن صحنه، حامد لک می‌توانست واکنش بهتری روی شوت بابایی داشته باشد و حداقل سعی کند با پایش مانع گل شدن توپ شود که این اتفاق رخ نداد تا تراکتور به گل مساوی برسد هر چند که در ادامه بازی و در نیمه دوم، سیامک نعمتی دروازه اخباری را باز کرد تا پرسپولیس برنده این بازی حساس شود.

ارسال نظر: