کدخبر: 7211

احراز هویت بایننس | سیگنال ارز دیجیتال | فروش اندیکاتور | پرشین الیت

همه ما تجارت را به‌عنوان مفهوم اساسی اقتصاد می‌شناسیم که شامل روند خرید و فروش دارایی‌ها در نظر گرفته می‌شود. این تبادل شامل انواع کالا و یا خدمات خواهد بود. اما در بازارهای مالی، این دارایی‌ها عموماً ابزار مالی در نظر گرفته می‌شوند که طیف وسیعی از سهام، اوراق قرضه، ارزهای سنتی یا سیگنال ارز دیجیتال و بسیاری موارد دیگر را دربر می‌گیرند. این اصطلاح بیشتر به معاملات کوتاه مدت اطلاق می‌شود، در شرایطی که طرفین معامله به‌طور فعال و در بازه‌های زمانی نسبتاً کوتاهی وارد یا خارج می‌شوند. این معاملات می‌توانند به‌صورت روزانه، نوسانی و ... روی دهند. در ادامه به بررسی برخی مفاهیم جدید و پرکاربرد در سیگنال ارز دیجیتال خواهیم پرداخت و نحوه بهره‌مندی از آن را در بازار کشور خود و با توجه به محدودیت‌های موجود بررسی خواهیم نمود.

تفاوت تجارت و سرمایه‌گذاری

فرقی نمی‌کند که به کدام دسته تعلق دارید. معامله‌گران یا سرمایه‌گذاران، هر دو به‌دنبال سود بیشتر در سیگنال خارجی ارز دیجیتال و یا سایر زمینه‌ها هستند. گرچه رویکردهای متفاوتی را برای نیل به این منظور برمی‌گزینند. سرمایه‌گذاران در بازه زمانی طولانی‌تری چون سال یا حتی دهه‌ها به دنبال دستیابی به بازده بیشتر هستند. این افق زمانی بزرگتر، بازده قابل توجه‌تری را به همراه خواهد داشت. از طرفی معامله‌گران سعی بر آن دارند تا از نوسانات بازار کمال استفاده را برده و با استفاده از موقعیت‌های به وجود آمده، سود بیشتری را کسب کنند. بدیهی است بازدهی در این روش کمتر خواهد بود. این که کدام گزینه موقعیت بهتری تلقی می‌شود کاملاً با نظر شخص تعیین می‌گردد. این مسیرها براساس اهداف مالی، میزان ریسک‌پذیری، صبر و هدف‌های تجاری انتخاب می‌شوند.

عوامل کنترل بازارهای مالی

لازم به توضیح نیست که قیمت هر دارایی با میزان تعادل بین عرضه و تقاضای آن مشخص می‌شود. اما آنچه که میزان ارزش یک دارایی را مشخص می‌نماید تا در سیگنال ارز دیجیتال و یا سایر سیگنال‌های موجود به تبادل آن اقدام گردد، عوامل اساسی نظیر وضعیت اقتصادی خواهد بود. عوامل فنی نظیر ارزش بازار دیجیتال برای سیگنال کوینکس، سیگنال کوکین و ... تأثیرگذار خواهد بود. البته از تاثیر رویکرد بازار و یا اخبار نیز نباید غافل شد. اما آنچه که در حالت کلی بر این میزان تأثیرگذار خواهد بود صرفاً تعادل عرضه و تقاضا عنوان می‌شود.

مفهوم ابزار مالی

به انواع دارایی قابل معامله در بازارهای سنتی شامل پول نقد، فلزات گرانبها، اسناد ملکی یا سیگنال فیوچرز در بازار ارز دیجیتال یا سیگنال‌های مشابه اطلاق می‌شود. این ابزارها پیچیدگی‌های مختص به خود را دارا هستند. اما ویژگی مشترک همه ‌آن‌ها، توانایی در معامله ذکر می‌گردد. براساس روش‌های مختلف طبقه‌بندی، انواع این ابزار دسته‌بندی می‌گردد. به‌طور مثال می‌توان ‌آن‌ها را در دسته ابزارهای نقدی یا ابزارهای مشتقه طبقه‌بندی نمود. در این زمینه سیگنال ارز دیجیتال که ارزش خود را از مفهوم دیگری کسب می‌کند، ابزار مشتقه گویند. این بازار می‌تواند براساس بدهی یا مبتنی بر سهام دسته‌بندی گردد. گرچه ارزهای دیجیتال می‌توانند در بیش از یک دسته طبقه‌بندی شوند اما ساده‌ترین دسته، همان دارایی‌های دیجیتال خواهد بود. این بازار توانایی و پتانسیل لازم در ساخت یک سیستم مالی و اقتصادی کاملاً جدید را در خود دارد که بسیاری از ویژگی‌های آن هنوز ناشناخته هستند. گرچه هر چه این اکوسیستم تکامل یابد، احتمال افزودن بر دسته‌های موجود نیز افزایش می‌یابد.

داستان بایننس

در سیگنال بایننس، آشنایی با نحوه پیدایش و مصارف آن اهمیت بسیاری می‌یابد. این ارز دیجیتال در سال 2017 توسط Changpeng Zhao و Yi He در چین پایه‌گذاری شد. هر دو در صرافی مشغول به کار بودند و تصمیم گرفتند تا صرافی رمزنگاری شده خود را بسازند. گرچه عمر فعالیت ‌آن‌ها دیری نپایید و با ممنوعیت فعالیت رمزارزها در سال 2017 ناچار به ترک این کشور شدند. دفاتر خود را در ژاپن و تایوان مستقر نموده و امروزه در مالت به فعالیت می‌پردازند. در این سیگنال ارز دیجیتال، کوین اختصاصی آن با عنوان BNB مورد استفاده قرار می‌گیرد که با عرضه اولین سکه خود، سرمایه‌ای بالغ بر 15 میلیون دلار را جذب نمودند. انجام خرید با این ارز، تخفیف‌هایی برای استفاده‌کنندگان آن به همراه خواهد داشت. طبق ارزیابی CoinMarketCap، بایننس به‌عنوان دومین صرافی بزرگ ارز دیجیتال در بازار فهرست می‌شود. گرچه از آن تنها برای تجارت ارز دیجیتال می‌توان بهره برد. قبل از استفاده از این واحد مالی باید در این سامانه نسبت به افتتاح حساب اقدام نمود.

افتتاح حساب بایننس

برای ورود به دنیای این سیگنال ارز دیجیتال لازم است در این سامانه ثبت نام نمایید. با ورود به صفحه اصلی آن و انتخاب گزینه Register به صفحه ثبت نام وارد می‌شوید. در این مرحله الزام به ورود ایمیل و ایجاد رمز عبور وجود دارد. در ادامه شرایط این سامانه به دقت ارائه می‌شود و پس از تأیید آن روی گزینه Register کلیک می‌شود. در ادامه احراز هویت بایننس باید اثبات کنید که ربات نیستید و تکمیل پازل درخواستی در این مرحله الزامی است. برای تأیید هویت بایننس برای شما نیز ایمیلی به آدرس ارائه شده ارسال می‌گردد. پس از تکمیل این مرحله شما صاحب اکانت در این سامانه هستید. لازم است تا در ادامه نسبت به ایمن‌سازی حساب خود اقدام نمایید. پس از اولین ورود در مورد راه‌اندازی 2FA از شما پرسیده می‌شود که لازم است آن را فعال نمایید. پس از این مرحله، نیاز به تأمین بودجه از طریق کیف پول رمزنگاری یا سایر صرافی‌ها خواهد بود.

اندیکاتور ترید

بدیهی است که در بازار سیگنال ارزهای دیجیتال، وجود شاخص‌های فنی که مبتنی بر الگوهای قیمت، حجم معاملات، سود اوراق بهادار یا قراردادی و ... به‌راحتی تجزیه و تحلیل گردند، بسیار سودمند خواهد بود. از تجزیه و تحلیل این داده‌ها، تحلیلگران برای پیش‌بینی روند آتی قیمت‌ها استفاده می‌نمایند. به این ابزارهای هوشمند که امروزه به‌صورت تلفیقی عمل نموده و نتایج بهتری را به سوداگران این بازار ارائه می‌دهند، اندیکاتور حرفه‌ای گفته می‌شود. این امر به ارزیابی سرمایه‌گذاری‌ها و شناخت فرصت‌های معاملاتی منجر می‌شود که به کمک تحلیل روندهای آماری به دست آمده از تمامی فعالیت‌های معاملاتی نظیر حرکت و حجم قیمت‌ها به دست می‌آید. در این سامانه، تحلیلگران بر الگوهای حرکت قیمت و سیگنال ارز دیجیتالی معامله شده و یا مابقی ابزارهای نمودار تحلیلی برای سنجش ضعف یا قدرت اوراق بهادار می‌پردازند. با فروش اندیکاتور، می‌توان از آن بر روی هر داده معاملاتی مانند سهام، قراردادهای آتی، کالاها و ... استفاده نمود. با تمرکز بر روی جهش‌های کوتاه مدت قیمت و پیش بینی ‌آن‌ها می‌توان سود خوبی را در ترید رمزارزها انتظار داشت. روند کاری ‌آن‌ها تمرکز بر روی قیمت، حجم و بهره خواهد بود.

انواع اندیکاتورها

پیش از خرید و فروش اندیکاتور بهتر است با انواع موجود آن آشنایی یافت. این امکان در دو نوع اصلی به قرار زیر ارائه می‌شود:

  • همپوشانی‌ها: در این حالت شاخص‌های فنی با استفاده از مقیاس قیمت‌ها، بالای آن در نمودار سهام، رسم می‌شوند.
  • نوسانگرها: در این شیوه، اندیکاتورها بین حداقل و حداکثر محلی در نوسان بوده و در بالا یا پایین نمودار قیمت رسم می‌شوند.

یافتن پلتفرم‌های مناسب معاملاتی در سیگنال ارز دیجیتال، مدام در حال آسان‌تر شدن است. با ایجاد حساب‌های کاربری با امکانات متفاوت، می‌توان به محافظت از تراز منفی یا سایر امکانات دسترسی یافت. با کمک ابزارهای گوناگون در این سامانه‌ها تجربه تجارت بصری فراهم شده است.

پرشین الیت

بدیهی است که کاربران ایرانی نیز مایل به ورود به این عرصه بین‌المللی برای تجربه فرصت‌های ناب اقتصادی هستند. همانند گذشته با توجه به محدودیت‌های بسیاری که در این عرصه وجود دارد، می‌تواند به لو رفتن اطلاعات و یا از دست رفتن سرمایه منجر شود. در این حالت استفاده از خدمات افراد آگاه به این شیوه جدید اقتصادی و بهره‌گیری از خدمات ‌آن‌ها می‌تواند بسیار راهگشا باشد. همان طور که پیش‌تر ذکر شد، سیگنال ارز دیجیتال فرصت‌های بی‌شماری را برای کاربران خود به همراه می‌آورد و این در حالی است که بسیاری از قابلیت‌های آن هم چنان ناشناخته باقی مانده است. در کنار تمام مزایای آن، عدم آشنایی و نبود اطلاعات کافی می‌تواند مشکلاتی را برای کاربران فراهم نماید. گروه پرشین الیت با دریافت اطلاعات به روز و کافی در این عرصه، سعی بر جذب سرمایه‌های مشتریان خود نموده تا با سرمایه‌گذاری‌های عظیم، به کمک منابع معتبر به افزایش دارایی ‌آن‌ها بپردازد. این اطلاعات به راحتی با ایجاد حساب کاربری و استفاده از خدمات این گروه میسر می‌شود. این گروه با سابقه‌ای پنج ساله در این دنیای جدید، به بزرگترین مرجع و سیگنال ارز دیجیتال در ایران تبدیل شده و منابع یا سورس‌های گرانبهای خود را با مخاطبان به اشتراک می‌گذارد. هم چنین در زمینه شناخت و انتخاب اندیکاتور ترید نیز می‌توان از خدمات بی‌شمار این مجموعه بهره برد.

کلام آخر!

امروزه بازار سیگنال ارز دیجیتال به یکی از پرمخاطب‌ترین حوزه‌های تجارت تبدیل شده است. فرصت‌های به وجود آمده در آن، شانس‌های بی‌شماری را برای استفاده‌کنندگان به همراه خواهد داشت که چشم‌پوشی از این حوزه را تقریباً غیرممکن کرده است. در این زمینه کسب اطلاعات دقیق و به‌روز اهمیت بسیاری دارد. حفظ سرمایه و افزایش آن نیاز به تحلیل دقیق بازار و استفاده از سامانه‌های بانک اطلاعاتی و یا اندیکاتور ترید خواهد داشت. به کمک این ابزار، تحلیل بازار و سرمایه گذاری بسیار آسان‌تر خواهد بود. این ابزارهای اطلاعاتی می‌توانند فرصت‌های مالی کوتاه یا بلند مدت فراوانی را برای مخاطبین خود به همراه داشته باشند. از این رو آشنایی و ایجاد حساب کاربری در فضای امن و نام آشنا می‌تواند فرصت‌های مالی زیادی را با خود به همراه داشته باشد.

 

ارسال نظر: