کدخبر: 7335

حادثه هولناک در تهران| جنازه جوان تهرانی وسط خیابان کشف شد

اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از حادثه واژگونی سواری 206 پس از برخورد با پژو 405 و فوت راننده 23 ساله و مصدوم شدن سرنشین آن در ساعت 01:00 دقیقه بامداد امروز در مسیر بلوار دستواره میدان مادر خبر داد .

فوت راننده 23 ساله 206 پس از واژگونی خودرو در بلوار دستواره

وی گفت : پس از این برخورد شدید سواری 206 واژگون گردیده و راننده آن که فردی  مذکر و حدودا 23 ساله بوده به علت شدت جراحات  وارده در محل تصادف فوت و سرنشین آن مصدوم می گردد که با حضور عوامل اورژانس به نزدیکترین مرکز درمانی  منتقل گردید .

سرهنگ همه خانی افزود : بلافاصله پس از این حادثه تیم های منطقه 20 پلیس راهور تهران بزرگ در محل حادثه حضور یافتند و ضمن ایمن سازی محل تصادف به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند و مشخص گردید عدم توانایی راننده 206 در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت باعث این حادثه شده است .

معاون آموزش  و فرهنگ ترافیک  پلیس راهور فاتب  توصیه نمود: رانندگان حین تردد از سرعت و سبقت جدا خودداری نموده و تمام حواس  و تمرکز خود را به رانندگی معطوف داشته و از انجام هرگونه رفتاری  که باعث حواس پرتی آنان از رانندگی شود جدا خودداری نمایند تا شاهد این اتفاقات ناگئار در سطح شهر نباشیم .

ارسال نظر: