کدخبر: 7341

یحیی گل محمدی /پرسپولیس/اخبار پرسپولیس

یحیی گل محمدی پرسپولیس را بهم ریخت | بازیکن وارداتی در راه است

خبرهای رسیده حاکی از آن است که خیال یحیی گل محمدی از برخی پُست‌ها راحت است.

تساوی یک بر یک برابر پدیده مشهد، فکر یحیی گل محمدی را برای خریدهای نیم فصل و تقویت پرسپولیس بیشتر درگیر کرد.

خبرهای رسیده حاکی از آن است که خیال یحیی گل محمدی از برخی پُست‌ها راحت است. سرمربی پرسپولیس در خط میانی بازیکنان خوبی همچون کمال کامیابی نیا، میلاد سرلک، سیامک نعمتی، امید عالیشاه، مهدی ترابی و وحید امیری و ... را دارد و نیازی به خرید هافبک جدید احساس نمی‌کند.

شنیدیم یحیی گل محمدی برای دفاع راست و چپ تیمش هم خیلی دنبال پیدا کردن گزینه جدید نیست و اولویت‌های دیگری را در نظر گرفته است. یحیی گل محمدی در فصل گذشته از مدیران باشگاه خواست قرارداد محمدحسین کنعانی زادگان و احمد نورالهی را تمدید کنند اما این اتفاق برخلاف گفته‌های جعفر سمیعی و ابراهیم شکوری نه تنها رخ نداد تا سرخ‌ها با چالشی جدی در تابستان روبرو شوند.

قهر بوژیدار رادوشویچ از پرسپولیس با ترک ایران از جانب دروازه‌بان کروات این تیم همراه شد تا حامد لک بی هیچ رقیبی به بازی کردن در ترکیب اصلی پرسپولیس مشغول باشد و ترسی از نیمکت نشینی پیدا نکند. برهمین اساس این دروازه‌بان که ذخیره یا رقیب مناسبی هم کنار خود نمی‌بیند به شدت نزول کرده و گل‌هایی می‌خورد که فصل گذشته نمی‌خورد. اولویت اصلی یحیی گل محمدی خرید دروازه‌بان جدید است. برخلاف ادعای سرمربی پرسپولیس در نشست‌های خبری مذاکرات با گزینه‌های مورد نظر آغاز شده و تقریبا می‌توان گفت که یحیی گل محمدی رقیب حامد لک در نیم فصل دوم لیگ برتر را نیز پیدا کرده است.

شنیدیم بعد از گلر مناسب، یحیی گل محمدی دنبال خرید مدافع وسط مطمئن است. گل‌هایی که پرسپولیسی‌ها در هفته‌های اخیر روی ضربات ایستگاهی خورده اند روی جاگیری اشتباه حامد لک و از آن مهم تر مدافعان وسط این تیم بوده است. یحیی گل محمدی که خودش یک مدافع وسط ملی پوش و خوش استیل بوده به خوبی به این مسأله واقف است. برهمین اساس تصمیم گرفته است ابتدا یک گلر و دفاع وسط مناسب پیدا کند تا خیالش بابت گل‌هایی که تیمش می‌خورد راحت شود. تیم پرسپولیس در ۱۴ بازی لیگ فصل جاری ۱۰ گل خورده که از تیم هوادار رده دوازدهمی‌یک گل بیشتر خورده است!

ارسال نظر: