کدخبر: 7342

فرهاد مجیدی| استقلال| اخبار ورزشی

فرهاد مجیدی متهم شد | گلایه مدیرعامل استقلال از فرهادخان

در ابتدا در پاسخ به مجیدی به او سلام می کنم و ایشان را به رعایت اخلاق و راستگویی دعوت می کنم.

احمد مددی به اظهارات شب گذشته فرهاد مجیدی واکنش نشان داد.

مدیر عامل سابق باشگاه استقلال ضمن تبریک صدرنشینی استقلال به هواداران و پیشکسوتان باشگاه گفت:

 در ابتدا در پاسخ به مجیدی به او سلام می کنم و ایشان را به رعایت اخلاق و راستگویی دعوت می کنم. متاسفانه ایشان عادت زشتی دارد که وقتی استقلال می برد، عقده گشایی می کند و هنگامی که نتیجه نمی گیرد، زبانش بند می آید!

مددی در مورد ماجرای شیمبا تصریح کرد:​

  به رغم اینکه به خاطر کرونا در بیمارستان بستری بودم، اما تمام اقدامات برای جذب شیمبا انجام شده بود اما خود مجیدی هم خوب می دانست شیمبا قصدی برای آمدن به استقلال نداشت وگرنه قرارداد را امضا می کرد. ما برای جذب شیمبا جدی بودیم و حتی آماده بودیم برای ایشان بلیت مستقیم از برزیل به دوبی بگیریم اما ایشان دیگر پاسخ ما را نداد.

مددی توضیح داد:

  به گواه مستندات موجود، توافقنامه ای با ذکر مبلغ پیشنهادی و شرایط باشگاه که مورد توافق با ایشان بود را برای ایشان امضا و مهر کردیم و فرستادیم و در آن قید کردیم که بازیکن با امضای این توافقنامه به مدت یک هفته به باشگاه استقلال مهلت میدهد تا قرارداد اصلی را آماده و ارسال کنند که ما زودتر از این موعد نیز قرارداد اصلی را آماده و برای ایشان ارسال کردیم. اما موضوع اینست که بعد از توافق ایشان با استقلال، باشگاه فولاد با توجه به اینکه پنجره اش بسته بود و می خواست به هر قیمتی بازیکنانش را حفظ کند، پیشنهاد جذاب تری به ایشان داد. شیمبا بعد از شنیدن پیشنهاد فولاد تصمیم گرفت دیگر جواب ایمیلها و تماسهای ما را ندهد تا مدت زمان یک هفته‌ای بگذرد و بعد از آن بلافاصله با فولاد قرارداد بست. البته غیر از شیمبا که دلایل عدم جذب ایشان را اشاره کردم، تا زمانی که در استقلال حضور داشتم، موفق شدیم تمام بازیکنان درخواستی سرمربی را جذب کنیم. بازیکنانی چون امیرحسین حسین زاده، زبیر نیک نفس، عارف آغاسی، رضایی،

قاسمی نژاد و … . هواداران یادشان نرفته که مجیدی به خاطر جذب بازیکنانش از مدیریت تشکر کرد اما چند روز بعد و در حالی که در بیمارستان بستری بودم، دوباره لب به انتقاد گشود! واقعا معنی این رفتارهای دوگانه مجیدی چیست؟! 

مدیر عامل سابق استقلال در ادامه به اردوی دوبی برای مصاف با الهلال اشاره کرد و گفت:

    آقای مجیدی یادش نرفته که علیرغم عرف معمول و با هزینه های گزاف ۸ روز زودتر تیم را به دوبی اعزام کردیم که ایشان دیگر بهانه ای برای عدم نتیجه گیری نداشته باشد، اما ایشان توضیح دهد آن ۸ روز در دوبی و به ویژه در هتل محل اقامت تیم چه گذشت؟! گزارش نهادهای مربوطه مستند است و حتی وزیر محترم ورزش نیز از آن اتفاقات اعلام انزجار کردند اما اگر مجیدی دوست داشته باشد در این مورد هم صحبت کنیم.  بنده که در آن روزها بیمار بودم و با کرونا دست و پنجه نرم‌ می کردم اما اگر آن اتفاقات زشت و افتضاحات اردوی دوبی رخ نمی داد و ایشان استقلال را دوست می داشت و بالای سر تیمش بود، شاید الهلال را شکست می دادیم و جایگاهی بهتر در آسیا کسب می کردیم. 

ارسال نظر: