کدخبر: 7357

سردار آزمون | عکس سردار آزمون| تیم سردار آزمون

سردار آزمون ممنوع الخروج شد!

سردار آزمون طی یکی دو هفته گذشته پای ثابت شایعات نقل و انتقالاتی بوده است.

اینطور که به نظر می‌رسد سردار آزمون تا پایان قراردادش با زنیت، در این تیم خواهد ماند.

 سردار آزمون طی یکی دو هفته گذشته پای ثابت شایعات نقل و انتقالاتی بوده است. شایعاتی که او را به لیون لینک کرده و گفته می‌شد که قرارداد این بازیکن با تیم فرانسوی قطعی شده است. کار به جایی رسید که یکی از مدیران این باشگاه در گفت و گو با روزنامه فرهیختگان، توافق با سردار آزمون و زنیت را تقریبا نهایی دانست.

بعد از آنکه مهاجم تیم ملی شایعات منتشر شده درباره توافقش با لیون را تکذیب کرد، حالا رسانه‌های فرانسوی هم اعلام کرده‌اند که شانس لیون برای جذب آزمون در نقل و انتقالات زمستانی کاهش پیدا کرده چرا که زنیت حاضر نیست رضایتنامه مهاجم ایرانی‌اش را با مبلغ مورد نظر باشگاه فرانسوی صادر کند.

بر اساس گزارش سایت  foot01، لیون حاضر بوده 3 میلیون یورو برای رضایتنامه آزمون به زنیت بدهد اما الکساندر مدودف، رئیس باشگاه زنیت این پیشنهاد را رد کرده است.

نویسنده مطلب در ادامه گزارشش این سوال را مطرح کرده چرا باشگاه روسی حاضر به همکاری با لیون در این ماجرا نیست به خصوص آنکه این باشگاه در تابستان حتی یک یورو هم بابت مهاجم ایرانی‌اش درآمدزایی نخواهد کرد.

این وسط سایت madeinfoot مدعی شده که زنیت به دنبال رقمی حدود 6 میلیون یورو بابت صدور رضایتنامه آزمون بوده و به همین دلیل پیشنهاد لیون را رد کرده است.

ارسال نظر: