کدخبر: 7358

استقلال/اخبار استقلال/اخبار ورزشی

استقلال پولدار شد | ستاره استقلال به فروش رفت!

صیادمنش که سال 2019 از استقلال راهی تیم فنرباغچه ترکیه شد در این چند سال به صورت قرضی در استانبول اسپور و زوریا لوهانسک اوکراین بازی کرده و عملکرد خوب این مهاجم در لیگ اوکراین باعث شده تا او مشتریان خوبی در قاره اروپا پیدا کند.

باشگاه فنرباغچه ترکیه رقم انتقال قطعی مهاجم تیم ملی ایران را اعلام کرد. صیادمنش که سال 2019 از استقلال راهی تیم فنرباغچه ترکیه شد در این چند سال به صورت قرضی در استانبول اسپور و زوریا لوهانسک اوکراین بازی کرده و عملکرد خوب این مهاجم در لیگ اوکراین باعث شده تا او مشتریان خوبی در قاره اروپا پیدا کند.

 قرارداد قرضی اللهیار با تیم زوریا به اتمام رسیده و او به ترکیه بازگشته و آنطور که رسانه‌های ترکیه‌ای خبر داده‌اند، مهاجم 20 ساله فنرباغچه از تیم هال سیتی که در چمپیونشیپ انگلیس حضور دارد پیشنهاد جدی دارد و حتی مذاکراتی انجام شده است و تیم فنرباغچه رقم فروش قطعی این بازیکن را 5.5 میلیون یورو اعلام کرده است.

در زمان انتقال صیادمنش  از استقلال به تیم فنرباغچه امیر حسین فتحی مدیرعامل وقت و علی خطیر معاون ورزشی وقت باشگاه استقلال موفق شدند در قرارداد این بازیکن یک آپشن ویژه قرارداد دهند که بر اساس آن، آبی‌ها از دو انتقال قطعی بعدی صیادمنش سود ببرند.

صیادمنش در حالی در سال 2019 با قراردادی 850 هزار دلاری به فنرباغچه  پیوست که قرار شد در اولین انتقال قطعی صیادمنش 20 درصد و در دومین انتقال او 17.5 درصد به حساب استقلال واریز شود و حالا اگر فنرباغچه انتقال او را با 5.5 میلیون یورو قطعی کند سود بزرگی به استقلال خواهد رسید.

با توجه به قیمت یورو در بازار که رقمی حدود 32 هزار تومان است، 20 درصد قرارداد انتقال صیادمنش از فنرباغچه رقمی حدود 35 میلیارد تومان را به حساب استقلال واریز می کند و حالا باید منتظر ماند و دید که این انتقال، نهایی خواهد شد یا نه.

به این نکته هم اشاره کنیم که در فضای مجازی این خبر مطرح شده که اللهیار علیرغم تائید پیشنهاد از هال سیتی، گفته که ترجیحش حضور در لیگ بلژیک و بازی برای اندرلخت است.

ارسال نظر: