کدخبر: 7438

کشتی گیر معروف به کما رفت | بیماری قهرمان ملی چیست؟

ر روزهای اخیر اخباری منتشر شده است که محسن قاسمی کشتی‌گیری که در سال ۲۰۱۲ همراه با تیم ملی قهرمان جام جهانی کشتی شد. در اواخر سال ۹۱ مسیر زندگی او برای همیشه تغییر کرد.

آخرین وضعیت سلامتی کشتی گیر قهرمان تشریح شد.در روزهای اخیر اخباری منتشر شده است که محسن قاسمی  کشتی‌گیری که در سال ۲۰۱۲ همراه با تیم ملی قهرمان جام جهانی کشتی شد. در اواخر سال ۹۱ مسیر زندگی او برای همیشه تغییر کرد. سال ۲۰۰۸ و ۲۰۱۰ به ترتیب قهرمان نوجوانان و جوانان آسیا شد. با این وجود حادثه تصادف در سال 1391 مسیر زندگی این قهرمان را تغییر داد.

قاسمی در یک سانحه رانندگی دچار شکستگی پا شد و بعداً از این اتفاق به دلیل کم‌توجهی با مشکلات روحی زیادی دست به گریبان شد و سرانجام به وادی اعتیاد کشیده شد. خانواده او در این رابطه با دلایل مشکل این قهرمان کشتی گفته بودند که «ورزشکار ۲۰ ساله که قهرمان آسیا شده نباید پول جیبی خود را از خانواده‌اش بگیرد.»

هنگامی که او در یکی از کمپ‌های ترک اعتیاد بروجرد قرار داشت تا بلکه بازگشت دوباره به زندگی عادی داشته باشد در اقدامی عجیب مورد ضرب و شتم قرار گرفت و ضمن آسیب‌دیدگی از ۲۶ ناحیه، به کما رفت.

صبح امروز در یکی از برنامه های تلویزیونی  آخرین وضعیت این کشتی گیر قهرمان اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*یک آسیب اجتماعی دیدند، که متاسفانه در این مسیر باعث شد سلامت خود را از دست دادند و از مسیر قهرمانی دور شدند. 

*او قهرمان ملی بود و متاسفانه خیلی سخت بود که سلامتی خود را از دست بدهند.

*در کما هستند و پیگیر وضعیت او هستیم.

*وضعیت ثابتی ندارند و خانواده ایشان خیلی در فشار هستند؛ اما در حال حاضر نمی شود کاری برای او انجام داد. 

ارسال نظر: