کدخبر: 7454

اخبار ورزشی | خبر ورزشی | اخبار ورزشی امروز

دسیسه جدید برای استقلال و پرسپولیس

صبح جمعه بود که کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم نهایی‌اش درباره استقلال و پرسپولیس را گرفت و این دو باشگاه را از رقابتهای این فصل لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشت.

 صبح جمعه بود که کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم نهایی‌اش درباره استقلال و پرسپولیس را گرفت و این دو باشگاه را از رقابتهای این فصل لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشت. باشگاه گل گهر سیرجان هم که امیدوار بود در صورت حذف استقلال و پرسپولیس راهی آسیا شود نتوانست مجوزهای لازم را از ای.اف.سی بگیرد.

 سوال اصلی اینجاست که آیا کمیته صدور مجوز حرفه‌ای مدارک سرخابی‌ها و گل‌گهر سیرجان را رد کرده یا این کنفدراسیون فوتبال آسیا بود که اجازه حضور نمایندگان ایران را در آسیا نداد.

کاظم اولیایی روز دهم آبان ماه دربرنامه سلام صبح بخیر شبکه سوم سیما به صراحت گفته بود کنفدراسیون فوتبال آسیا دخالتی در صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه ها ندارد و بررسی و تصمیم گیری درباره تیم‌های هر کشور را به همان کشور سپرده است!

اولیایی اما شب گذشته در گفت‌و‌گو با برنامه فوتبال برتر اعلام کرد که کمیته بدوی مدارک سرخابی‌های پایتخت را به همراه گل‌گهر سیرجان تائید نکرده و با رد مدارک آنها عملا دست ای اف سی را برای حذف آنها باز گذاشته است.

اعضای کمیته بدوی و استیناف بارها در صحبت‌های خود اعلام کردند که این کمیته یک نهاد کاملا مستقل است و در تصمیماتی که می گیرد استقلال لازم را دارد و حالا با صحبت‌های کاظم اولیایی که شب گذشته نیز بارها از تصمیم خود و سایر همکارانش دفاع کرد کمیته بدوی با رد مدارک دو باشگاه پایتخت، دست AFC را برای حذف این دو باشگاه باز گذاشت.

ارسال نظر: