کدخبر: 7580

10 نکته سئو برای مشاغل و کسب کار های کوچک

1. کلمات کلیدی مناسب را پیدا کنید

به کلماتی فکر کنید که مشتریان شما ممکن است هنگام جستجوی محصولات یا خدمات شما در وب استفاده کنند. برای مثال، اگر در حال فروش لوازم خانگی هستید، آیا مشتریان شما بیشتر از یک کلمه رسمی مانند یخچال استفاده می کنند یا یک کلمه عامیانه مانند یخچال؟

لیستی از 20 تا 50 کلمه کلیدی تهیه کنید، سپس به Google AdWords بروید. هنگامی که یک حساب کاربری ایجاد کردید، اگر قبلاً این کار را نکرده اید، می توانید تأیید کنید که کلمات کلیدی انتخابی شما اغلب در جستجوهای آنلاین استفاده می شوند.

همچنین می توانید از یک محصول گوگل ادوردز به نام ابزار کلیدواژه برای یافتن کلمات کلیدی بیشتر برای ساخت لیست خود استفاده کنید.

از کلمات کلیدی خود در هر یک از صفحات وب سایت خود استفاده کنید تا به آنها کمک کنید هنگام جستجوی مشتریان احتمالی با استفاده از آن کلمات کلیدی، رتبه بالاتری کسب کنند.

با استفاده از کلمات کلیدی در URL - آدرسی که در مرورگر اینترنت برای هر یک از صفحات وب سایت شما ظاهر می شود، شروع کنید. همچنین آنها را در عناوین خود و همچنین در توضیحات فراداده خود بگنجانید (متن مختصری که به موتورهای جستجو می گوید محتوای شما در مورد چیست).

طراحی سایت

2. روی پیشنهادات منحصر به فرد خود تمرکز کنید

به یاد داشته باشید که برای جلب توجه آنلاین مشتریان بالقوه با سایر شرکت ها رقابت می کنید. برای اینکه در جستجوهای وب برای صنعت خود بالاتر از همه باشید، به دنبال کلماتی باشید که با متمایزکننده های بازار شما مطابقت دارند، مانند پیشنهادات منحصر به فرد یا موقعیت جغرافیایی شما.

همچنین رقابت برای کلمات کلیدی که به عنوان بخشی از کمپین پرداخت به ازای کلیک خریداری می کنید، سخت است، جایی که تبلیغ شرکت شما در بالا یا کنار نتایج جستجوی رایگان ظاهر می شود. هر بار که روی لینک شما کلیک می شود، به شرکت موتور جستجو پول پرداخت می کنید. باز هم، اگر بودجه زیادی ندارید، باید روی کلمات کلیدی خاص تمرکز کنید.

3. سایت خود را با کلمات کلیدی پر نکنید

همانطور که دستورالعمل های وب مستر گوگل بیان می کند: "صفحات را در درجه اول برای کاربران بسازید، نه برای سئو در موتورهای جستجو."

اگر فقط کلمات کلیدی را در سراسر محتوای خود می پاشید، خطر تحریف معنی و آزار خوانندگان را دارید، پس زیاده روی نکنید.

اولویت شما باید این باشد که متن را واضح و خوانا کنید.

طراحی وب سایت

4. لینک هایی به سایت خود بسازید

هرچه تعداد سایت‌هایی که در طراحی سایت به سایت شما پیوند دارند، بیشتر باشد، رتبه شما در جستجوها بالاتر خواهد بود. از صاحبان سایت های مرتبط بخواهید پیوندی به سایت شما داشته باشند. در ازای پیوندی به شما، پیشنهاد دهید که پیوندی به آنها داشته باشید.

روی کیفیت لینک ها تمرکز کنید. یک لینک که از اتاق بازرگانی یا وب سایت دانشگاه به وب سایت شما هدایت می شود، به شما کمک می کند تا بیش از ده ها پیوند از وبلاگ های مبهم را دریافت کنید.

5. محتوای با کیفیت بالا و مقدار زیادی از آن را منتشر کنید

ماموریت اصلی موتورهای جستجو کمک به افراد برای یافتن پاسخ سوالاتشان است. بنابراین بهترین استراتژی شما جهت بهینه سازی و سئو سایت برای به دست آوردن ترافیک زیاد، ایجاد محتوای قانع کننده - مقالات، فیلم ها و عکس ها - است که اطلاعات با کیفیتی را در اختیار خوانندگان شما قرار می دهد. مطمئن شوید که محتوای خود را مرتباً به روز می کنید تا مرتبط بماند.

یک استراتژی محتوای خوب همچنین شما را به عنوان یک رهبر فکری در حوزه کاری خود قرار می دهد.

6. اجتماعی شوید

رسانه های اجتماعی یک متحد عالی در استراتژی سئوی شما هستند زیرا مردم از پلتفرم های رسانه های اجتماعی به عنوان موتورهای جستجو نیز استفاده می کنند. آنها اغلب شرکت ها یا محصولات را با استفاده از عملکرد جستجوی فیس بوک جستجو می کنند. هنگامی که افراد شرکت شما یا عبارات مرتبط را جستجو می کنند، نمایه رسانه اجتماعی شرکت شما نیز در نتایج جستجو رتبه بندی می شود.

7. مطمئن شوید که وب سایت شما کاربرپسند است

یک وب سایت تمیز و آسان برای پیمایش داشته باشید. مطمئن شوید که بلافاصله برای بازدیدکنندگان مشخص است که شما چه کسی هستید و چه چیزی را ارائه می دهید.

از عناوین زیادی برای بهبود خوانایی استفاده کنید و کلمات کلیدی خود را در عنوان ها قرار دهید. سرفصل ها برای موتورهای جستجو برجسته هستند و به شما کمک می کنند رتبه بالاتری کسب کنید.

سرعت سایت نیز برای سئو مهم است. آخرین کاری که می خواهید انجام دهید این است که بازدیدکنندگان خود را با یک سایت کند آزار دهید.

در نهایت، باید مطمئن شوید که وب سایت شما برای پلتفرم های موبایل بهینه شده است. موتورهای جستجو اکنون وب سایت هایی را که به راحتی در گوشی هوشمند نمایش داده نمی شوند جریمه می کنند.

بهینه سازی وب سایت

8. نتایج را اندازه گیری کنید

ابزارهای رایگان و کم هزینه مانند Moz، SpyFu.com، SEMRush.com و Google Analytics اطلاعات بیشتری در مورد عملکرد سئو سایت شما ارائه می دهند و اطلاعات بیشتری را در مورد بازدیدکنندگان خود به شما می گویند که چگونه سایت شما را پیدا کرده اند (موتور جستجو، وب سایت ارجاع دهنده و غیره)، موقعیت جغرافیایی آنها و مدت اقامت آنها در هر صفحه.

این پست وبلاگ اطلاعات بیشتری در مورد تجزیه و تحلیل داده های شما برای بهینه سازی عملکرد SEO شما دارد.

9. صبور باشید

نتایج را از روز اول رصد کنید، اما انتظار نتایج سریع را نداشته باشید. به طور معمول چند ماه طول می کشد تا به طور قابل توجهی در رتبه بندی موتورهای جستجو بالاتر بروید.

همچنین به یاد داشته باشید که سئو سایت دائما در حال تغییر است. چیزی که امروز کار می کند ممکن است تا دو یا سه سال دیگر جواب ندهد. به کار خود ادامه دهید و در مورد آخرین تغییراتی که بر رتبه بندی تأثیر می گذارد به روز باشید.

سئو وب سایت

10. بالا هدف بگیرید

اکثر کاربران شما از صفحه اول نتایج جستجو عبور نمی کنند. موقعیت خوب یعنی ظاهر شدن در دو صفحه اول نتایج جستجو. صفحه سه گذشته، تقریبا هیچ کس صفحه شما را نخواهد دید. پس بالا هدف بگیرید!

 

ارسال نظر: