کدخبر: 7677

پرسپولیس/اخبار پرسپولیس/خبر ورزشی

ترکیب پرسپولیس لورفت | کنعانی زادگان چه شد؟

بعد از برتری مقابل فجرسپاسی اکنون پرسپولیس در دومین بازی خود در جام حذفی در این فصل باید برابر ذوب آهن قرار گیرد.

سرمربی سرخپوشان با یک تغییر تیمش را برابر ذوب آهن در دومین جدال جام حذفی به میدان خواهد فرستاد. 

 بعد از برتری مقابل فجرسپاسی اکنون پرسپولیس در دومین بازی خود در جام حذفی در این فصل باید برابر ذوب آهن قرار گیرد. سرخپوشان که در مرحله قبلی این رقابت‌ها تیم دسته اولی ویستاتوربین را با 4 گل شکست دادند، اکنون باید در فولادشهر برابر ذوب آهن قرار گیرند. تیمی که در لیگ برتر و در استادیوم آزادی در این فصل با یک گل برابر پرسپولیس شکست خورده است. 

سرمربی پرسپولیس در این جدال چند مهره تیمش را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت؛ امید عالیشاه، عیسی آل کثیر، حامد پاکدل و هنانوف مصدومان پرسپولیس هستند که به این دیدار نخواهند رسید و غایب اردوی سرخپوشان در اصفهان خواهند بود. 

حامد لک درون دروازه پرسپولیس دومین بازی جام حذفی‌اش را برگزار خواهد کرد. او که در مرحله قبلی کار بدون دردسری را برابر ویستاتوربین پشت سر گذاشت، اکنون در فولادشهر و برابر ذوب آهن باید دید چه عملکردی به جا خواهد گذاشت. 

خط دفاعی پرسپولیس نسبت به آخرین دیدار این تیم یک تغییر خواهد داشت؛ سیدجلال حسینی و فرشاد فرجی بار دیگر در قلب دفاعی حاضر خواهند شد و در سمت چپ سعید آقایی به کار گرفته شده و در سمت راست هم سیامک نعمتی جانشین مهدی شیری شده است. 

در خط میانی نیز میلاد سرلک در کنار کمال کامیابی نیا حاضر خواهد بود. دو بازیکن تهاجمی‌تر پرسپولیس در این جدال احسان پهلوان و مهدی ترابی خواهند بود. پهلوان که سابقه حضور در ذوب آهن را در کارنامه دارد و در این تیم ستاره شده بود، اکنون با حضور در ترکیب اصلی، فرصت تقابل با تیم سابقش را به دست آورده است و باید دید در همکاری با سیامک نعمتی در سمت راست، چه عملکردی را به جا خواهد گذاشت. 

در خط حمله هم مهدی عبدی و وحید امیری به دنبال دستیابی به دروازه ذوب آهن خواهند بود. مصدومیت عیسی آل کثیر و حامد پاکدل خط هجومی پرسپولیس را با شرایط ویژه‌ای مواجه کرده و باید دید امیری و عبدی قادر خواهند بود در فولادشهر شرایط را برای کامیابی تیم پرسپولیس فراهم سازند یا خیر. 

ترکیب احتمالی پرسپولیس

حامد لک

سیدجلال حسینی

فرشاد فرجی

سعید آقایی

سیامک نعمتی

احسان پهلوان

کمال کامیابی نیا

میلاد سرلک 

مهدی ترابی

وحید امیری

مهدی عبدی

دیدار دو تیم پرسپولیس و ذوب آهن در فولادشهر و از ساعت 15:30 برگزار خواهد شد.

ارسال نظر: