کدخبر: 7687

استقلال | اخبار استقلال | اخبار ورزشی

قطر در کمین بازیکنان استقلال | وعده 800 هزار دلاری رد شد

زبیر نیک‌نفس که یکی از بازیکنان کلیدی تیم فرهاد مجیدی در نیم فصل اول بوده، برنامه‌ای برای لژیونر شدن در این مقطع ندارد و به همین دلیل به پیشنهاد قطری‌اش پاسخ منفی داده است.

 هافبک دفاعی استقلال پیشنهاد نسبتا خوب باشگاه قطری را رد کرد.زبیر نیک‌نفس که یکی از بازیکنان کلیدی تیم فرهاد مجیدی در نیم فصل اول بوده، برنامه‌ای برای لژیونر شدن در این مقطع ندارد و به همین دلیل به پیشنهاد قطری‌اش پاسخ منفی داده است.

طبق شنیده‌های فوتبالی، هافبک دفاعی آبی‌ها از باشگاه الاهلی قطر – که محمدحسین کنعانی‌زادگان را در اختیار دارد – پیشنهادی 800 هزار دلاری - حدود 24 میلیارد تومان - دریافت کرده منتهی ترجیح داده آن را قبول نکند و گفته می خواهد در استقلال بماند.

این اتفاق در شرایطی رخ داده که در قرارداد نیک‌نفس با استقلال بندی وجود دارد که بر اساس آن، زبیر با پرداخت 200 هزار دلار به باشگاه امکان فسخ قراردادش با این تیم را دارد منتهی او علیرغم داشتن چنین امکانی، در نیم فصل دوم هم پیراهن استقلال را بر تن خواهد کرد.

هماهنگی زوج نیک‌نفس و مهدی‌پور در میانه میدان، یکی از دلایل موفقیت استقلال در نیم فصل اول بوده است.

ظاهرا نیک نفس به نزدیکانش گفته به خاطر هواداران استقلال این کار را انجام داده و می‌خواهد با استقلال قهرمان لیگ برتر شود.

ارسال نظر: