کدخبر: 7786

قتل | علت قتل | قتل وحشتناک

قتل مسلحانه به جرم مادر و پدر بودن | سینا خانواده را قتل عام کرد!

رسیدگی به این پرونده از آذر سال 92 با گزارش قتل زن و مرد میانسالی در خیابان بهار آغاز شد.

پسر جوانی که با شلیک گلوله پدر و مادرش را به قتل رسانده و با رضایت اولیای دم از قصاص نجات یافته بود، از جنبه عمومی جرم محاکمه شد. وی در دادگاه ابراز پشیمانی کرد و گفت تحت تأثیر مصرف مواد محرک دست به این جنایت زده است.

رسیدگی به این پرونده از آذر سال 92 با گزارش قتل زن و مرد میانسالی در خیابان بهار آغاز شد. مأموران پس از بررسی متوجه شدند که این زوج با اسلحه مجهز به صداخفه کن به قتل رسیده‌اند.در تحقیقات بعدی مشخص شد پسر 22 ساله خانواده به نام سینا دست به جنایت زده است.

به این ترتیب وی بازداشت شد و به قتل اعتراف کرد و گفت: من هیچ اختلافی با پدر و مادرم نداشتم. آن شب وقتی از خواب بیدار شدم به سراغ صندوقچه پدرم رفتم و اسلحه‌ای را که مجهز به صدا خفه‌کن بود برداشتم و پدر و مادرم را کشتم. ساعاتی بعد وقتی متوجه کارم شدم وحشت کردم اما کاری از دستم بر نمی‌آمد.

پس از آن برادر و خواهر متهم به‌عنوان اولیای دم اعلام کردند با دو شرط حاضر به گذشت از برادرشان هستند؛اول اینکه مواد مخدر را ترک کند و دوم اینکه ادامه تحصیل بدهد.

در حالی که بیش از هشت سال از این جنایت گذشته بود پرونده سینا برای رسیدگی از جنبه عمومی جرم به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.در این جلسه متهم ضمن ابراز ندامت گفت: بیش از هشت سال است که در زندان هستم، می‌دانم چه اشتباه بزرگی کرده‌ام. مصرف زیاد مواد مخدر باعث شد دست به چنین جنایتی بزنم و از خانواده‌ام عذرخواهی می‌کنم.

من در زندان مواد را کنار گذاشتم و درس خواندم و علاوه‌ بر اینکه موفق شدم لیسانسم را بگیرم، معرق‌کار حرفه‌ای هم شده‌ام. سعی کرده‌ام در مدتی که در زندان هستم خودم را اصلاح کنم و فرد مثبتی برای جامعه‌ام باشم.سپس وکیل وی به دفاع پرداخت و گفت: اولیای دم با دو شرط ترک مواد و ادامه تحصیل، متهم را بخشیده‌اند. حالا او دو شرط اولیای دم را اجرا کرده و از قضات می‌خواهم او را عفو کنند.در پایان جلسه قضات برای صدور رأی وارد شور شدند.

ارسال نظر: