کدخبر: 7793

پرسپولیس/اخبار پرسپولیس/خبر ورزشی

پرسپولیس اعتصاب کرد!

تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس در حالی امروز تعطیل شده است که گفته می‌شود بازیکنان این تیم به علت دریافت نکردن مطالبات مالی خود قصد دارند اعتصاب کنند.

​بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل دریافت نکردن مطالبات مالی خود قصد ندارند در تمرینات حاضر شوند.

تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس در حالی امروز  تعطیل شده است که گفته می‌شود  بازیکنان این تیم به علت دریافت نکردن مطالبات مالی خود قصد دارند اعتصاب کنند.

یک منبع آگاه در باشگاه پرسپولیس به خبرنگار ما گفت: با توجه به این که مشکلات مالی در باشگاه زیاد است، قبل از بازی با ذوب آهن بحث اعتصاب بازیکنان مطرح شده بود، اما این اتفاق رخ نداد. بازیکنان در فصل جاری فقط ۲۰ درصد از پول خود را گرفته اند.   تیم شرایط خوبی ندارد و احتمال دارد که بازیکنان تمرین نکنند.  

 صدری، سرپرست سابق باشگاه پرسپولیس قول پرداخت مطالبات مالی سرخپوشان را داده بود، اما او استعفا داد تا  پرداخت بخشی از مبلغ قرارداد بازیکنان منتفی شود. درویش، مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس هم پیگیر تامین منابع مالی است، اما تاکنون تلاش‌های او بی نتیجه بوده است.   

روز گذشته خبر استعفای درویش  هم شنیده شد، اما باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که این موضوع کذب است و درویش همچنان به کارش در این باشگاه ادامه می‌دهد.  

طبق برنامه قرار است تمرینات پرسپولیس از فردا برای بازی با فولاد در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال پیگیری شود و باید دید سرخپوشان پایتخت حاضر به شرکت در تمرینات می‌شوند یا خیر!  

ارسال نظر: