کدخبر: 7848

پرسپولیس/اخبار پرسپولیس/خبر ورزشی

انفجار در پرسپولیس | ستاره پرسپولیس برگشت خورد

بی شک رامین رضاییان یکی از محبوب ترین بازیکنان سال‌های اخیر پرسپولیس نزد هواداران این تیم بوده است.

شنیده‌ها حکایت از آن دارد که رامین رضاییان تصمیم گرفته است به هر شکل ممکن قراردادش با الدحیل قطر را فسخ کرده و به پرسپولیس باز گردد.

بی شک رامین رضاییان یکی از محبوب ترین بازیکنان سال‌های اخیر پرسپولیس نزد هواداران این تیم بوده است. او که در لیگ چهاردهم نمایش درخشانی در راه آهن داشت و گلزن ترین مدافع لیگ لقب گرفت توسط کارلوس کی روش به تیم ملی دعوت شد. بلافاصله هم در ابتدای لیگ پانزدهم پیراهن پرسپولیس را پوشید و خیلی زود در این تیم درخشیدن را آغاز کرد.

شاید بزرگترین اشتباه او این بود که فصل بعد با استناد به بندی که در قراردادش داشت آن را یک طرفه فسخ کرد و به ریزه اسپور رفت. نقل و انتقالی که خیلی زود با پشیمانی رامین و مهدی طارمی همراه شد و هر دو به پرسپولیس برگشتند. برانکو ستاره فعلی پورتو را بخشید ولی هرگز رضاییان را نبخشید! در نهایت هم روی یک برخورد در بازی تمرینی با علی علیپور مرد کروات حکم به اخراج رامین رضاییان ملی پوش داد تا او راهی بلژیک و سپس قطر شود. حالا گفته می‌شود رامین رضاییان با انگیزه‌هایی متفاوت قصد بازگشت به پرسپولیس را دارد و درهمین راستا گزارش زیر را می‌توانید بخوانید.

 خبر روز  اخبار بورس  قیمت دلار امروز

دراگان اسکوچیچ درآستانه بازی تیم ملی ایران با عراق، همزمان دو مدافع راست محبوب کارلوس کی روش را کوبید و گفت: احترام زیادی برای استقلال و پرسپولیس قائلم اما من سرمربی تیم ملی هستم و تمرکزم روی مسائل دفاعی است. وریا الان ۳۵ سال سن دارد و گفته بود که در هر بازی ۱۰، ۱۱ کیلومتر می‌دود اما این برای من مهم نیست، بلکه کارهای دفاعی اهمیت دارد. من وریا غفوری و بازی اش را بهتر از خودش می‌شناسم و دعوت نشدنش هم فقط ورزشی و فنی است.

زمانی با سرمربی ژاپن صحبت می‌کردیم به من گفت تو سرمربی تیم ملی هستی و نمی‌توانی همه را راضی نگهداری. بنابراین مشکل شخصی با وریا یا مثلا رامین رضاییان ندارم، بلکه مشکلم با سبک بازی آنها است و پای حرفم هم می‌مانم.

رامین رضاییان در سال منتهی به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر دوست داشت به فوتبال ایران و پرسپولیس باز گردد اما مصاحبه دراگان اسکوچیچ انگیزه اش را ۱۰ برابر کرد! از دوستان نزدیک رامین رضاییان شنیدیم که این لژیونر ایرانی تصمیم گرفته است برخلاف وریا غفوری جوابی به دراگان اسکوچیچ ندهد بلکه به پرسپولیس بازگردد و جلوی چشمان سرمربی تیم ملی و دستیارش کریم باقری بازی کند!

ارسال نظر: