کدخبر: 7912

سردار آزمون/عکس سردار آزمون/تیم سردار آزمون

سردار آزمون آلمانی شد | استقبال میلیاردی از سردار آزمون

بالاخره داستان بسیار طولانی سردار و مشتریانش در بازار نقل و انتقالات به پایان رسید و آزمون که طی سالهای گذشته به تمام تیمهای معتبر اروپایی لینک شده بود، بالاخره مقصد جدیدش را انتخاب کرد.

 سردار آزمون از فصل آینده در بایرلورکوزن آلمان توپ خواهد زد.بالاخره داستان بسیار طولانی سردار و مشتریانش در بازار نقل و انتقالات به پایان رسید و آزمون که طی سالهای گذشته به تمام تیمهای معتبر اروپایی لینک شده بود، بالاخره مقصد جدیدش را انتخاب کرد.

آزمون که طی یکی دو هفته گذشته به لیون، نیوکاسل، یوونتوس، میلان و یکی دو تیم دیگر لینک شده بود، به تیمی پیوست که در نقل و انتقالات تابستانی هم مشتری مهاجم زنیت بود.

نکته قابل توجه اینکه آزمون علیرغم عقد قرارداد با لورکوزن، فعلا در تیم آلمانی توپ نخواهد زد! 

داستان از این قرار است که چند روز قبل سرمربی زنیت اعلام کرده بود مهاجم ایرانی این تیم قطعا تا پایان قراردادش با باشگاه روسی – که تابستان آینده است – در فوتبال روسیه خواهد ماند و بعد از آن تیم جدیدش را انتخاب کرد.

طبق نوشته صفحه توئیتر باشگاه لورکوزن، قرارداد این بازیکن با تیم جدیدش تا سال 2027 اعتبار دارد منتهی او از ابتدای فصل آینده راهی بوندس لیگا خواهد شد.

بد نیست به این نکته هم اشاره کنیم که آزمون چهارمین بازیکن ایرانی لورکوزن است و پیش از او داریوش یزدانی، علی موسوی و مهدی پاشازاده در این تیم حضور داشته‌اند.

ارسال نظر: