کدخبر: 7963

استقلال/اخبار استقلال/اخبار ورزشی

ستاره استقلال زمین گیر شد | بازیکنان کرونایی استقلال حذف می شوند؟

انشاالله اگر جواب تست بازیکنانی که در هتل حاضر شدند منفی باشد، امروز تمرین را شروع می‌کنیم و بقیه بازیکنان هم به تناوب می‌رسند.

خورشیدی می‌گوید لیست انتظار به‌خاطر شرایط کرونایی است و کادرفنی امیدوار هستند تست همه بازیکنان منفی شود.

 مجتبی خورشیدی سرپرست تیم ملی در گفت‌وگو با رادیو ایران در ابتدا راجع به لیست و حضور نفرات در اردوی تیم ملی گفت: انشاالله اگر جواب تست بازیکنانی که در هتل حاضر شدند منفی باشد، امروز تمرین را شروع می‌کنیم و بقیه بازیکنان هم به تناوب می‌رسند. آقای قدوس نیمه شب می‌رسد و آنها هم باید تست بدهند و به قرنطینه بروند و اگر جواب تست‌شان منفی شود، بعدازظهر در تمرین حاضر می‌شوند. تا الان ۹ نفر تست داده‌اند. لیست انتظار به‌خاطر فراگیر شدن کروناست و ما نگران هستیم که بازیکنان بتوانند سلامت به اردو برسند. خیلی وحشتناک است و ما امید داریم بازیکنان‌مان و همه مردم دنیا در صحت و سلامت باشند و برای کسی مشکلی پیش نیاید.

او ادامه داد: لیست ما تغییراتی به آن‌صورت نداشته و فقط شهاب زاهدی اضافه شده است. سیاوش یزدانی هم دو بار تست داد و منفی بود و دیشب هم با دکتر خانلری رفتند به آزمایشگاهی که مورد اعتماد فدراسیون فوتبال است تست دادند و جواب‌شان منفی بود و توانستند امروز بیایند و به اردو ملحق شوند. مهدی‌پور و حسین زاده هم که نام‌شان به دلیل کرونا خط خورده برای بازی اول قطعا نمی‌توانند حضور داشته باشند ولی برای در بازی با امارات با اینکه جابه‌جایی لیست سخت است باید ببینیم نظر سرمربی چه خواهد بود.

خورشیدی در مورد حضور تماشاگران در ورزشگاه بیان کرد: اگر به ما مجوز داده شود بازی تیم ملی با تماشاگر است و قطعا تمهیدات در این رابطه اندیشیده شده و ما منتظر مجوز وزارت بهداشت و مسئولین ذی‌ربط هستیم. در بازی کره مشکلاتی وجود داشت و من فکر می‌کنم آن مشکلات رفع شده است. می‌دانید در فوتبال حضور تماشاچی می‌تواند چه شور و شعفی به بازی دهد و به بازیکن انگیزه می‌دهد و حال و هوای بازی را عوض می‌کند؛ ما امیدواریم مسابقات با حضور تماشاگر برگزار شود.

او در پایان در خصوص حضور رئیس فیفا در ایران گفت: حضور آقای اینفانتینو هنوز قطعی نیست ولی گفته بودند برای یکی از این دو بازی می‌آیند و ما منتظر اعلام او هستیم. من از همه مردم ایران بابت انرژی مثبتی که برای تیم ملی می‌فرستند تشکر می‌کنم و امیدوارم با قدرت در چهار بازی باقی‌مانده ظاهر شویم.

ارسال نظر: