کدخبر: 8090

ایمپلنت دندان فرانسوی در ایمپلنتیا

امروزه افراد زیادی برای جایگزین کردن دندان های از دست رفته خود به سراغ ایمپلنت دندان می روند. ایمپلنت دندان از روش های دائمی بوده و می تواند لبخندی زیبا را برای همیشه به شما هدیه دهد. اما ایمپلنت های مختلفی در بازار قرار دارد و ممکن است فرد در انتخاب نوع ایمپلنت دچار مشکل شود، بنابراین در این مقاله از ایمپلنت فرانسوی در ایمپلنتیا قصد داریم انواع ایمپلنت های فرانسوی را مورد بررسی قرار دهیم . چرا که ایمپلنت فرانسوی به دلیل کیفیت بالا از محبوبیت بالایی برخوردارمی باشد.

 

همواره در کلینیک دندانپزشکی ایمپلنتیا سعی داریم تا با ارائه خدمات عالی و با استفاده از بهترین و با کیفیت ترین ایمپلنت های معتبر در سراسر جهان موجب رضایت شما مراجعه کنندگان عزیز شویم.

ایمپلنتیا

بهترین مارک ایمپلنت دندان کدام است؟

در پاسخ به این سوال می توان گفت بهترین مارک ایمپلنت دندان مربوط به مارکی می باشد، که اجزای تشکیل دهنده ایمپلنت آن از ماندگاری بالا و بهترین و مرغوب ترین اجناس تولید شده باشد. انواع مختلفی از ایمپلنت ها در بازار ایران موجود می باشد که بسیاری از آن ها از کیفیت خوبی برخوردار هستند.  بنابراین لازم است بنا به نحوه ی درمان با مشورت دندان پزشک  یکی از انواع آن را انتخاب نمایید.

ایمپلنت فرانسوی در ایمپلنتیا از چه ویژگی هایی برخوردار است؟

می توان گفت که ایمپلنت های اروپایی از قیمت و کیفیت مطلوبی برخوردار هستند. ایمپلنت های فرانسوی نیز مانند سایر ایمپلنت های اروپایی کیفیت بسیار خوب همراه با قیمتی مناسب دارد.

 برند ANTHOGYR آنتوژیر در تولید تجهیزات دندان پزشکی سابقه طولانی دارد. ایمپلنت فرانسوی Axiom نیز محصول این شرکت می باشد. قطعات  ایمپلنت مربوط به شرکت آنتوژیر بسیار ساده اما حرفه طراحی و تولید می شوند. این برند در طراحی ایمپلنت های دندان از طراحی خاص و منحصر به فرد خود  با طراحی کانکشن های سه بعدی محصولی با کیفیت و خاص را تولید می کند.

از جمله ایمپلنت های فرانسوی معروف و مخصوص به ویژه در ایران ایمپلنت فرانسوی IDI می باشد. این برند نیز نظیر شرکت و برند   ANTHOGYR طراحی های خاص خود را دارد. از جمله مزایای این برند تنوع بالا در طراحی و تولید فیکسچرها می باشد.

یوروتکنیکا Euroteknica  نیز از جمله برندهای محبوب فرانسوی در طراحی و تولید ایمپلنت های فرانسوی می باشد. از مزایای بارز این شرکت می توان به کیفیت بالا و خدمات پس از فروش و هم چنین هزینه مناسب آن اشاره کرد.

کانتکت نیوبایوتک نیز از برند های فرانسوی می باشد که ایمپلنت های فرانسوی با کیفیت و مطلوب را در بین رقبا به بازار ارائه می دهد.

مرکز ایمپلنت دندان ایمپلنتیا

 کیفیت ایمپلنت های فرانسوی چگونه است؟

نمی توان گفت که کیفیت ایمپلنت های فرانسوی در رتبه یک سطح جهانی قرار دارد. اما می توان با قطعیت ایمپلنت های فرانسوی را در بین کشور های اروپایی در جایگاه  مناسبی قرار داد. شرکت های تولید کننده ایمپلنت های دندانی فرانسوی همچنان در حال پیشرفت می باشند. اما با این حال همچنان کیفیت ایمپلنت فرانسوی نسبت به ایمپلنت های آمریکایی از کیفیت پایین تری برخوردار هستند. لازم به ذکر است با این وجود اکثر شرکت های تولید کننده ایمپلنت فرانسوی شیوه  و تکنولوژی ساخت ایمپلنت شرکت های آمریکایی را سرلوحه خود قرار داده اند.   شرکت های فرانسوی امیدوار هستند که به زودی ایمپلنت فرانسوی بتواند جایگاه چشم گیری در سطح اروپا و جهان پیدا کند.

بررسی ایمپلنت فرانسوی IDI  محبوب ترین ایمپلنت فرانسوی در ایمپلنتیا:

از سال 1987 برند فرانسوی ایمپلنت دندان با نام تجاری   IDI به همراه شرکت Implant Diffusion International راه اندازی شد و در همان سال ها شروع به تولید و طراحی  محصولاتی در زمینه ایمپلنت دندان نمود و سعی در بهبود کیفیت این محصولات داشت. می توان فعالیت های مربوط به این شرکت را انقلاب مهمی در تکنیک های ایمپلنت دندان دانست.

اولین نسل از ایمپلنت های فوری توسط  برند ایمپلنت دندان IDI تولید و عرضه شد. در واقع هدف این شرکت برطرف کردن مشکلاتی است که مربوط به ایمپلنت ها عادی دندان است. این شرکت با تحقیقات فراوان و بررسی های لازم  در زمینه  رفع مشکلاتی که ایمپلنت های دندان برای افراد به وجود می آورد با خلق ایده های جدید و به کار بردن تکنیک های خاص توانسته راهکارهای جدیدی را در این زمینه ارائه کند. همانطور که بیان شد ایمپلنت های فوری ایده و تولید این برند می باشد. می توان شرکت فرانسوی ایمپلنت دندان  IDIرا از محبوب ترین برندها در زمینه ایمپلنت فرانسوی در سطح جهان به شمار آورد.

همانطور که ذکر شد ایمپلنت های دندان IDI از تنوع بالایی در فیکسچرها برخور دار است. در ادامه این مقاله از ایمپلنت فرانسوی در ایمپلنتیا به عنوان بهترین کلینیک ایمپلنت در شمال تهران ، سعی داریم چند نمونه از این فیکسچرها را بررسی نماییم:

فیکسچرهای  ID CAM:

 این فیکسچرها دارای شکلی مشابه ریشه دندان می باشند که موجب جایگذاری آسان ایمپلنت  و کاهش فشار به استخوان فک و دهان می شود. این نوع از فیکسچرها از  رزوه های متراکم کننده و SELF-DRILLING  برخوردار بوده که موجب ثبات اولیه عالی می شود. همینطور زاویه و فاصله این رزوه ها به گونه طراحی شده است که موجب حداکثر ثبات اولیه در هر نوع استخوان می شود.

فیکسچرهای      IDALL:

از نظر ظاهری کاملا شبیه به فیکسچرهای IDCAM می باشد و ویژگی های مشترکی زیادی با این فیکسچر دارد. و از جمله فیکسچرها برا کاشت ایمپلنت فوری دندان به شمار می آید. این نوع از فیکسچرها به آسانی رو دندان کاشته می شود. از فیکسچرهای  IDALL بری عمل جراحی سینوس و لیفت نواحی فک بالا و پایین  استفاده می شود که برای این کار بسیار مناسب هستند.

فیکسچرهای  IDBIO :

 این نوع از فیکسچرها از نمای بیرونی دارای رزوه های قابل نفوذ و متراکم همراه با یک شیار  ANTI-UNSCREWING می باشد. عمق و زاویه رزوه های آن به گونه ای طراحی شده که ثبات مناسبی در انواع استخوان ها دارد. از مزایای این فیکسچر به کاهش میزان تحلیل استخوان  و جایگذاری آسان بین دندان های مجاور می توان اشاره کرد.

برای انتخاب ایمپلنت فرانسوی در ایمپلنتیا  لازم است فاکتور های مهم  انتخاب بهترین ایمپلنت فرانسوی را بدانید . ایمپلنت ها از نظر جنس روکش ، ساختار و طراحی نوع ایمپلنت با یکدیگر تفاوت دارند. هرکدام از ایمپلنت های ارائه شده توسط برندهای مختلف از تکنولوژی و طراحی خاص خود استفاده نموده اند. انواع ایمپلنت فرانسوی در کلینیک دندانپزشکی ایمپلنتیا از کیفیت و هزینه مناسبی برخوردار بوده که توسط شرکت های تولید کننده دارای ضمانت و ماندگاری بالا می باشد.

 

ارسال نظر: