کدخبر: 8103

قیمت طلا | اونس طلا | اخبار اقتصادی

قیمت طلا اوج گرفت | قیمت طلا چقدر شد؟

قیمت طلا گرمی ۱۸ عیار در بازار آزاد دیروز پنجشنبه ۷ بهمن با پنج هزار و ۷۰۰ تومان کاهش، یک میلیون و ۲۳۲ هزار تومان معامله شد.

قیمت طلا گرمی ۱۸ عیار در بازار آزاد دیروز پنجشنبه ۷ بهمن با پنج هزار و ۷۰۰ تومان کاهش، یک میلیون و ۲۳۲ هزار تومان معامله شد.

در بازار ارز و طلای پنجشنبه هفت بهمن ۱۴۰۰ قیمت دلار کانال ۲۸ هزار تومان را از دست داد و قیمت طلا و قیمت سکه هم ریزش کرد.قیمت طلا گرمی ۱۸ عیار در بازار آزاد دیروز پنجشنبه ۷ بهمن با پنج هزار و ۷۰۰ تومان کاهش، یک میلیون و ۲۳۲ هزار تومان معامله شد.

در بازار جهانی قیمت اونس طلا از شب گذشته ریزش کرد در بازار امروز هم به روند کاهشی خود ادامه داد. این فلز گران بهای جهانی در زمان نوشتن این گزارش بر روی ۱۸۱۱ دلار قرار داشت . در بازار داخلی ایران هم قیمت طلا ۱۸ عیار به قیمت یک میلیون و ۲۲۸ هزار ۴۰۰ تومان معامله شد. این فلز گرانبها نسبت به روز گذشته ۱۶ هزار و ۷۰۰ تومان عقب نشینی کرده بود.

قیمت سکه هم امروز نسبت به روز گذشته ۱۸۵ هزار تومان ریزش کرد . این فلز گران بهای داخلی در بازار امروز با ۱۲ میلیون و ۳۹۵ هزار تومان معامله شد. با قیمت ۲۷ هزار و ۹۶۰ تومان برای دلار، قیمت واقعی سکه ۱۱ میلیون و ۹۲۱ هزار تومان و حباب سکه نیز ۳٫۹۷ درصد است.

بازار دلار میزبان سیگنال های مثبت برجامی

قیمت طلا

 بازار ارز تهران امروز هم میزبان سیگنال های مثبت برجامی بود. میخائیل اولیانوف نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین گفت اگر مذاکرات با سرعت بیشتری نسبت به آنچه اکنون در جریان است، انجام شود، به نظر می‌رسد تا پایان ماه فوریه به توافق واقعی انجام شود.

در اصل، پس از آن چند ماه دیگر برای آمادهسازی از سرگیری معاهده هسته ای به طور کامل نیاز است.او علاوه بر این، خاطرنشان کرد که آمریکا و ایران به زودی می‌توانند برای بحث و گفتگو پیرامون برجام پشت میز مذاکره بنشینند.

براساس گزارش وبگاه آمریکایی «دیپلماتیک»، یک دیپلمات اروپایی درباره مذاکرات وین می‌گوید: «تاکنون خوب بوده است» و همچنین به این نکته اشاره کرد که طرف‌های مذاکره‌کننده در حال آماده‌سازی پیش‌نویس در اتاق مذاکرات هستند.

امروز یک رسانه آمریکایی گزارش داد که با اختلافات عمیق میان اعضای تیم مذاکره‌کننده آمریکا در مذاکرات وین درباره، یک عضو دیگر از تیم مذاکراتی آمریکا خارج شد.

ارسال نظر: