کدخبر: 8219

آمار کرونا /آمار کرونا امروز / آمار کرونا در ایران

آمار کرونا بالا رفت | شمار کشتگان کرونا نجومی شد

از دیروز تا امروز ۱۰ بهمن ماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۱ هزار و ۹۹۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۲۰۹ نفر از آنها بستری شدند.

متاسفانه ۴۴ بیمار به دلیل بیماری کرونا جان خود را از دست دادند.از دیروز تا امروز ۱۰ بهمن ماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۱ هزار و ۹۹۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۲۰۹ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کرونا در کشور به ۶ میلیون و ۳۴۴ هزار و ۱۷۹ نفر رسید.متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴۴ بیمار کرونا جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳۲ هزار و ۴۲۴ نفر رسید.

خوشبختانه تاکنون ۶ میلیون و ۱۰۲ هزار و ۲۹۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده‌اند.

به نقل از ایسنا، یک هزار و ۴۰۴ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تاکنون ۴۴ میلیون و ۶۹۴ هزار و ۳۴۴ آزمایش تشخیص کرونا در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۷ شهرستان در وضعیت قرمز کرونا، ۴۳ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۱۷ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۸۱ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

تهران وارد پیک ششم کرونا شد!

آمار کرونا

معاون درمان ستاد کرونای تهران گفت: تفاوت پیک ششم کرونا با پیک‌های قبلی در این است که تعداد ابتلا بالا است اما، خوشبختانه شدت بیماری کمتر از سویه‌های دیگر است.

او افزود: تقریبا میزان مراجعین سرپایی در حال حاضر (پیک ششم کرونا) در حوزه درمان در روز به مرز ۶۰۰۰ نفر رسیده است؛ ولی تعداد بستری‌های جدید بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ مورد در روز است که یعنی از هر ۲۰ نفر یک نفر بستری می‌شود.

توکلی ادامه داد: تعداد کل موارد بستری در استان تهران اکنون حدود ۱۳۰۰ بیمار است که از این تعداد حدود یک چهارم در بخش‌های مراقبت ویژه بستری هستند.

معاون درمان ستاد کرونای تهران گفت: چون هنوز اثر مستقیم افزایش موارد ابتلا در پیک ششم کرونا مشخص نشده است، موارد مرگ و میر استان همچنان تک رقمی است.

ارسال نظر: