کدخبر: 8220

اخبار ورزشی | خبر ورزشی | اخبار ورزشی امروز

عیسی آل کثیر به تیم بر می گردد؟

پزشک تیم پرسپولیس 2 روز پس از مصدومیت عیسی آل‌کثیر در گفت‌و‌گویی اعلام کرد، بر اساس نتیجه آزمایش اولیه MRI رباط صلیبی زانوی آل‌کثیر پاره شده است.

در حالی که به نظر می‌رسید داستان عیسی آل‌کثیر و لیگ بیست و یکم قبل از پایان نیم فصل به پایان رسیده و او به خاطر پارگی رباط صلیبی فصل را از دست داده اما چند روزی می‌شود که اخباری جدید درباره مصدومیت این بازیکن منتشر شده و کار به جایی رسیده که گویا مهاجم پرسپولیس مشکلی برای همراهی تیمش در ادامه مسابقات ندارد!

پزشک تیم پرسپولیس 2 روز پس از مصدومیت عیسی آل‌کثیر در گفت‌و‌گویی اعلام کرد، بر اساس نتیجه آزمایش اولیه MRI رباط صلیبی زانوی آل‌کثیر پاره شده است.

مهاجم پرسپولیس که باید خود را آماده عمل رباط صلیبی می‌کرد، تصمیم گرفت برای اطمینان بیشتر، با چند پزشک دیگر هم مشورت کند و پس از آن، تصمیم نهایی را بگیرد، با این حال، یک اتفاق جدید رخ داد که باعث تعجب اهالی فوتبال شد. ویدیویی از عیسی دست به دست چرخید که او را در حال استارت زدن و دویدن نشان می‌داد. 

بدون تردید بازیکنی که دچار پارگی رباط صلیبی می‌شود، حتی قادر به راه رفتن نیست زیرا درد مصدومیت از این ناحیه، اشک هر بازیکنی را در می آورد و با توجه به صحنه مصدومیت این بازیکن و نحوه انتقالش به فرودگاه که توسط خبرنگار فوتبالی نیز به تصویر کشیده شد،  این تصور به وجود آمد که او به این زودی‌ها امکان راه رفتن بدون عصا را پیدا نخواهد برسد چه برسد به آنکه بخواهد فوتبال بازی کند.

گفته می‌شود عیسی در دزفول به یکی از شکسته‌بندهای بسیار حاذق این شهر مراجعه کرده و پایش را به او نشان داده و او توانسته با کارهایی که روی پای آل کثیر کرده، این بازیکن را آماده بازیکن به میادین کند.

با توجه به شرایط فعلی آل کثیر و اینکه او مشکلی از نظر حرکتی و ضربه زدن به توپ ندارد، این بازیکن به دنبال بازگشت به تمرینات پرسپولیس است منتهی اول باید تست‌های جدیدی از وضعیت زانوی او گرفته شود تا بازگشت این بازیکن به تمرینات تیمش، پرریسک نباشد.

شنیده‌های خبرنگار فوتبالی حاکی از آن است عیسی قبل از حضور در تمرینات کلیه مسئولیت و عواقب بازی کردن را طی تعهد کتبی به عهده خواهد گرفت تا مسئولیتی از این بابت شامل باشگاه پرسپولیس و کادر فنی و پزشکی قرمزها نشود.

باید منتظر ماند و دید عیسی آل‌کثیر که یک بار طعم تلخ محرومیت 6 ماهه را کشیده این بار می‌تواند به شکل معجزه‌واری، خیلی زود به میادین برگردد یا نه.

ارسال نظر: