کدخبر: 8246

اخبار سیاسی | خبر سیاسی | خبر سیاسی روز

مجلس تعطیل شد | جولان کرونا در نمایندگان ملت

با توجه به آغاز موج‌ جدید کرونا و ابتلای تعدادی از نمایندگان به این بیماری، به جهت رعایت شیوه‌نامه های بهداشتی، صحن علنی مجلس در روزهای سه شنبه و چهارشنبه(۱۱ و ۱۲ بهمن ماه) تا ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه برگزار می‌شود.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس از کاهش زمان جلسات علنی مجلس در هفته جاری و تعطیلی جلسات کمیسیون‌ها به جز کمیسیون تلفیق خبر داد.

سیدنظام الدین موسوی سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی از کاهش زمان برگزاری جلسات علنی مجلس در هفته جاری خبر داد و گفت: با توجه به آغاز موج‌ جدید کرونا و ابتلای تعدادی از نمایندگان به این بیماری، به جهت رعایت شیوه‌نامه های بهداشتی، صحن علنی مجلس در روزهای سه شنبه و چهارشنبه(۱۱ و ۱۲ بهمن ماه) تا ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه جلسات کمیسیون‌های تخصصی نیز در هفته جاری برگزار نمی شود، ادامه داد: تنهاجلسات کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۱ به علت کمی تعداد نمایندگان برگزار می‌شود. 

نماینده تهران در مجلس با بیان اینکه  تعداد همراهان وزرایی که مجلس دعوت شده اند نیز محدود شده است، افزود: تمامی این تصمیم گیری ها برای هفته جاری بوده و برای هفته های آتی، اطلاع رسانی خواهد شد.

 حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیئت رئیسه مجلس نیز گفته بود که روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه مجلس جلسات علنی نزمان خواهد داشت و در این نشست‌ها نمایندگان به بررسی حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی و مسائل منطقه‌ای می‌پردازند.

همچنین وی گفته بود که با توجه به ابتلای ۲۰ نفر از نمایندگان به کرونا و مشکوک بودن ۶ نفر دیگر و با توجه به اینکه نتایج تست مابقی نمایندگان نیز فردا اعلام خواهد شد و ممکن است با افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در میان نمایندگان مواجه شویم جلسات علنی مجلس تا اطلاع ثانوی در دو بخش و با یک تایم استراحت برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است جلسات علنی مجلس در روزهای یکشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه طبق آئین‌نامه داخلی پارلمان از ساعت ۸ صبح به مدت ۴ ساعت برگزار می شود.

ارسال نظر: