کدخبر: 8265

قتل | علت قتل | قتل وحشتناک

صدای تیراندازی شهر را بهم ریخت | قتل عام خانوادگی حمام خون راه نداخت

در پی تماس با مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ درساعت تقریبی ۱۹:٠٠روز شنبه ۹بهمن ماه مبنی بر وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی خانوادگی در روستای تنگه آبادان، بلافاصله مأموران پلیس اطلاعات وامنیت عمومی بهمراه مأمورین پاسگاه ابوشانک و یگان امداد در صحنه حاضر شدند.

 عاملان تیراندازی منجر به جرح در روستای تنگه آبادان دستگیر شدند.

سرهنگ حسین زلقی در گفتگو با خبرنگار رکنا اظهار کرد: در پی تماس با مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰  درساعت تقریبی ۱۹:٠٠روز شنبه ۹بهمن ماه مبنی  بر وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی خانوادگی در روستای تنگه آبادان،  بلافاصله مأموران پلیس اطلاعات وامنیت عمومی بهمراه مأمورین پاسگاه ابوشانک و یگان امداد در صحنه حاضر شدند.

که مشاهده کردند یک نفر به دلیل درگیری خانوادگی باسلاح گرم مورد اصابت گلوله قرار گرفته، که بلافاصله فردتیرخورده برای درمان به بیمارستان انتقال یافت و مأمورین در صحنه درگیری موفق به دستگیری ۵نفر از عاملین این نزاع خانوادگی شدند که در بازرسی از مخفیگاه متهمان، مقدار قابل توجهی  فشنگ جنگی وخشاب  کشف و ضبط شد.

متهمان در بازجویهای فنی علت درگیری را اختلاف خانوادگی وملکی عنوان کردند واظهار داشتند که پسر جوان به دلیل مشکلات ملکی به سمت دایی خود شلیک کرد و او را زخمی کرد که تلاش برای دستگیری دیگر عوامل این درگیری در دستور کار پلیس آبادان قرار دارد.

سرهنگ زلقی گفت:حال عمومی فرد تیرخورده خوب گزارش شده است و متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شدند.

ارسال نظر: