کدخبر: 8273

ترکیب عطر بلک افغان چیست؟

ادکلن بلک افغان با غلظت اکستریت محصولی از برند «ناسوماتو»، توسط عطر ساز مشهور و صاحب برند ناساماتو آقای الکساندرو گوالتیری در سال 2009 طراحی و معرفی شد که امروزه یکی از عطرهای محبوب و خاص دنیا با طرفداران پرشمار به حساب می‌آید.

«الساندرو گوالتیری» (Alessandro Gualtieri) با ساخت عطر بلک افغان توانست انقلاب بزرگی در زمینه عطر و ادکلن به وجود آورد.جالب است بدانید اکثر کسانی که این ادکلن را استفاده می‌کنند به او لقب جادوی سیاه داده‌اند.

ترکیب عطر بلک افغان

اما ترکیب ادکلن بلک افغان:

در ترکیبات این عطر مشهور از رایحه‌های چوبی و کهربا استفاده شده است. عطر بلک افغان علاوه بر موارد استفاده شده در ترکیبات رایحه‌هایش، مقدار کمی گیاه حشیش نیز در خود دارد. این گیاه وقتی با اسانس‌های دیگر ترکیب می‌شود خاصیت خود را از دست می‌دهد. استفاده از این گیاه صرفا جهت ایجاد یک حس شعف و هیجان موقتی ولی بسیار خوب است.این عطر مردانه با طبع گرم و پخش بوی خاص گزینه مناسبی برای فصول سرد، افراد خاص و مخاطبان خوش ذوق خواهد بود.

نت‌های ادکلن بلک افغان:

  • نت اولیه: نمونه‌های سبز و شاه دانه
  • نت میانی: رزین، صمغ، قهوه، برگ توتون، نمونه‌های چوبی و تنباکو
  • نت پایانی: بخور، چوب آگار و عود

عطر بلک افغان زنانه است یا مردانه؟

ادکلن black afgano شاید معروف‌ترین ادکلنی باشد که هم به عنوان عطر بانوان و هم آقایان شناخته شده است! گرچه این ادکلن به عنوان یک ادکلن مردانه شناخته شده است ولی با اکثر بانوانی که دنبال خرید ادکلن با رایحه تلخ هستند بسیار مناسب است.

ادکلن بلک افغان ساخت کجاست؟

اولین عطر بلک افغان در کشور هلند تولید شد نسخه اصل این ادکلن هلندی است.اما سوئیس، فرانسه و امارات از جمله تولیدکنندگان باکیفیت عطر بلک افغان در جهان محسوب می‌شوند.

علت نامگذاری عطر بلک افغان

عطر بلک افگانو ناسوماتو ادو پرفیوم مردانه و زنانه، یک عطر مرموز و تیره رنگ است که می شود کفت کلمه black از همین رنگ سیاه و تیره برای نام گذاری آن برداشته شده است.بلک آفگانو توسط برند هلندی Nasomatto (ناسوموتو) تولید شده است.این عطر خاص ناسوماتو در کشور ایران با نام عطر بلک افغان شناخته می‌شود.این عطر علارغم اسمی که دارد حتی با اینکه از موادی مثل شاهدانه و حشیش در ترکیبات این عطر استفاده شده است ربطی به کشور افغانستان ندارد.

عطر بلک افغان بخریم؟

اگر قصد خرید ادکلن بلک افغان دارید بهتر است یک عطر ارزان از این رایحه را خرید کنید و بعد از تست آن برای خرید عطر اوجینال اقدام کنید.

 

 

ارسال نظر: