کدخبر: 8328

پرسپولیس/اخبار پرسپولیس/خبر ورزشی

برگشت رامین رضایین به پرسپولیس منتفی شد

در حالی که از قطر این خبر به تهران مخابره شده بود که مالک باشگاه الدحیل با جدایی رامین رضاییان موافقت کرده ولی گویا یک جلسه همه چیز را خراب کرد.

در شرایطی که به نظر می‌رسید بازگشت رضاییان به پرسپولیس یکی از مهمترین نقل و انتقالات زمستانی فوتبال ایران باشد اما این اتفاق رخ نداد تا رضاییان مجبور شود کماکان در قطر به فوتبالش ادامه دهد.

در حالی که از قطر این خبر به تهران مخابره شده بود که مالک باشگاه الدحیل با جدایی رامین رضاییان موافقت کرده ولی گویا یک جلسه همه چیز را خراب کرد. گفته می‌شود مدیر باشگاه الدحیل در جلسه ای که با مالک باشگاه داشته به او گفته اگر رامین جدا شود، این تیم ضرر مالی می‌کند و باید مبلغ باقی مانده دستمزد رضاییان را طبق قرارداد او پرداخت کند.

همین موضوع باعث شد مالک الدحیل و السیلیه پشیمان شود و بلافاصله به مدیر السیلیه اعلام کند رامین تا پایان فصل در این تیم بماند. مدیر السیلیه هم این موضوع را به سرمربی تیم اعلام کرده و قرار است رامین رضاییان در السیلیه به فوتبالش ادامه دهد.

گفته می شود رامین رضاییان برای بازگشت به پرسپولیس حتی حاضر بود از بخش زیادی از طلب خود که نزد الدحیل بود بگذرد و از طرف دیگر مبلغ زیادی را نیز از قرمزها نمی‌خواست و قرار بود سقف قرارداد پرسپولیس که فصلی 6 میلیارد تومان است، برای او در نظر گرفته شود. با توجه به اینکه قرار بود مدت این قرارداد یک سال و شش ماه باشد بنابراین قرارداد مالی این بازیکن با سابقه 9 میلیارد تومان می شد که با مخالفت الدحیل همه چیز به هم خورد.

ارسال نظر: