کدخبر: 8380

استقلال | اخبار استقلال | اخبار ورزشی

معامله استقلال و فولاد لورفت | کدام بازیکنان منتقل می شوند؟

هنوز از جزئیات مبلغ رضایت نامه این دو بازیکن برای جابجایی بین استقلال و فولاد کسی اطلاع ندارد اما آنطور که شنیده می‌شود استقلال برای به خدمت گرفتن مدافع راست تیم ملی رقم بیشتری را به فولاد پرداخت کرده و از سوی دیگر هم اخباری مبنی بر انتقال قرضی رضاوند و به همراه کریم‌زاده به فولاد مطرح است.

مدیران دو باشگاه استقلال و فولاد برای جابجایی دو بازیکن خود به توافق نهایی رسیدند.

پیگیری‌های خبرنگار ما نشان می دهد که جلسه میان مصطفی آجورلو و حمیدرضا گرشاسبی برای صدور رضایت نامه آرش رضاوند و صالح حردانی روند مثبتی را طی کرده و به احتمال فراوان امروز رضاوند با پیراهن فولاد و حردانی با پیراهن تیم استقلال عکس یادگاری می‌گیرند تا شاهد دو انتقال جالب توجه در نقل و انتقالات زمستانی باشیم.

هنوز از جزئیات مبلغ رضایت نامه این دو بازیکن برای جابجایی بین استقلال و فولاد کسی اطلاع ندارد اما آنطور که شنیده می‌شود استقلال برای به خدمت گرفتن مدافع راست تیم ملی رقم بیشتری را به فولاد پرداخت کرده  و از سوی دیگر هم اخباری مبنی بر انتقال قرضی رضاوند و به همراه کریم‌زاده به فولاد مطرح است.

فرهاد مجیدی از نقل و انتقالات تابستانی لیگ بیست و یکم خواهان به خدمت گرفتن صالح حردانی بود و جواد نکونام هم بعد از اینکه متوجه عدم تمرکز کافی از سوی حردانی در فولاد شد به جدایی او رضایت داد اما حالا با جذب رضاوند خیالش راحت است که در خط میانی ابزار بیشتری را در اختیار خواهد داشت.

ارسال نظر: