کدخبر: 8534

افشاگری علیه ظریف | شریعتمداری همه چیز را لوداد

تاجبخش می‌گوید اگر ما یکی از اولین نمونه‌های این برگزاری ارتباط را سفر آقای عطریانفر به بنیاد سوروس ببینیم، می‌توانیم نهایتا آن را در ملاقات مستقیم جناب آقای خاتمی همراه با جناب آقای ظریف با آقای سوروس ببینیم، بنابراین، این یک ارتباط مستمری بوده که ادامه داشته است.

حسین شریعتمداری نوشت: حضور آقای ظریف در ملاقات خاتمی و سوروس در اعترافات کیان تاجبخش نماینده جرج سوروس نیز آمده و از تلویزیون هم پخش شده . اگر غیر از این بود خود ایشان ماجرا را تکذیب می‌کرد.

مدیرمسئول روزنامه کیهان با یادآوری اینکه تاجبخش نماینده جورج سوروس بود و از جزئیات ماجرا باخبر بود، خاطرنشان کرد: تاجبخش می‌گوید اگر ما یکی از اولین نمونه‌های این برگزاری ارتباط را سفر آقای عطریانفر به بنیاد سوروس ببینیم، می‌توانیم نهایتا آن را در ملاقات مستقیم جناب آقای خاتمی همراه با جناب آقای ظریف با آقای سوروس ببینیم، بنابراین، این یک ارتباط مستمری بوده که ادامه داشته است.

گفتنی است حسین شریعتمداری دیروز ادعا کرده بود که ظریف در ملاقات سوروس با خاتمی حضور داشته. محمدمهاجری در یادداشتی نوشت اولا ظریف قبلا حضور خود را تکذیب کرده و باز هم در سوالی که از او پرسیدم مجددا تکذیب کرد.

ارسال نظر: