کدخبر: 8556

علیرضا بیرانوند / عکس علیرضا بیرانوند/ بیوگرافی علیرضا بیرانوند

علیرضا بیرانوند به پرسپولیس پشت پا زد!

دیشب و در آستانه سوپرجام، انتشار یک خبر شوک جدیدی به اردوی پرسپولیس وارد کرد.

 باشگاه پرسپولیس تا زمانی که مطالبات دروازه‌بان اسبقش را پرداخت نکند امکان ثبت قرارداد بازیکنان جدیدش را نخواهد داشت.

 دیشب و در آستانه سوپرجام، انتشار یک خبر شوک جدیدی به اردوی پرسپولیس وارد کرد. داستان از این قرار است که باشگاه پرسپولیس باید 2.5 میلیارد تومان به علیرضا بیرانوند پرداخت کند و تا زمانی که این پول را ندهد نمی‌تواند از بازیکنان جدیدش استفاده کند.

خبرگزاری فارس در گزارش دیشبش البته به این نکته اشاره کرده که پرسپولیس به جز ماجرای بیرانوند، باید با باشگاه شهرخودرو هم درباره رضایتنامه یحیی گل‌محمدی به توافق برسد چرا که بدهی به شهرخودرو هم یکی از دلایل بسته شدن پنجره پرسپولیس شده است.

در چنین شرایطی، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که امروز در پرواز تهران به سیرجان با دبیرکل فدراسیون فوتبال همسفر شده بود، دقایقی درباره پنجره بسته تیمش با حسن کامرانی‌فر صحبت کرد.

بر اساس خبرهایی که به خبرنگار فوتبالی رسیده، علیرضا بیرانوند، شدیدا پیگیر دریافت مطالباتش است و تا زمانی که طلب 2.5 میلیارد تومانی‌اش را از تیم اسبقش دریافت نکند، به هیچ تماسی از طرف باشگاه پرسپولیس پاسخ نخواهد داد.

حالا باید دید در شرایطی که پرسپولیس با مشکلات مختلفی در چند وقت اخیر روبرو شده، رضا درویش چه زمانی مطالبات دروازه‌بان تیم ملی را پرداخت خواهد کرد.

ارسال نظر: