کدخبر: 8568

ایران خودرو| خودرو| آغاز فروش محصولات ایران خودرو

فوری: آغاز فروش محصولات ایران خودرو| حراج ایران خودرو آغاز شد

فروش فوق العاده سه محصول گروه صنعتی ایران خودرو از امروز در قالب سی و یکمین طرح، اجرا شده و به مدت سه روز تا پایان روز پنجشنبه ۲۱ بهمن ادامه خواهد داشت.

در زمینه اجرای طرح فروش محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو به صورت هفتگی در سه‌شنبه‌ها، این هفته سی‌ و یکمین مرحله از طرح فروش فوق‌العاده محصولات این شرکت برای سه محصول پژو پارس tu۵، دناپلاس توربوشارژر اتوماتیک و دستی اجرا می‌شود.

با توجه به اینکه مالیات بر ارزش افزوده خودروهای داخلی بر روی قیمت خودرو اعمال و از مشتری دریافت می‌شود، در طرح جاری، قیمت دناپلاس توربو دستی با احتساب مالیات بر ارزش افزوده مشخص شده است.

طرح قبلی (سی‌امین مرحله از فروش‌های فوق‌العاده) با عرضه سه محصول پارس بنزینی، پژو ۲۰۷ دستی پانوراما و دناپلاس توربوشارژر اتوماتیک، دو هفته پیش (۵ بهمن ماه)  با مشارکت چهار میلیون و ۸۵۶ هزار و ۷۳۸ نفر برای ۱۱ هزار و ۵۰۰ دستگاه خودرو با شانس ۱ به ۴۲۲ برگزار شد.

قرعه‌کشی طرح مذکور شنبه پس از آن (۹ بهمن ماه) برگزار شد که بر اساس آن دو میلیون و ۹۰۸ هزار و ۴۳۳ نفر برای خودرو پژو پارس با ظرفیت ۷۰۰۰ دستگاه، ۳۹۲ هزار و ۵۱۹ نفر برای دناپلاس توربو اتوماتیک با ظرفیت ۲۰۰۰ دستگاه و یک میلیون و ۵۵۵ هزار و ۷۸۶ نفر برای خودرو پژو ٢٠٧ دستی پانوراما با ظرفیت ۲۵۰۰ دستگاه شرکت کرده بودند؛ به ترتیب شانس برنده شدن برای پارس بنزینی یک به ۴۱۵، پژو ۲۰۷ دستی پانوراما یک به ۶۲۲ و برای دناپلاس توربوشارژر اتوماتیک یک به ۱۹۶ بوده است.

در فروش این هفته ایران خودرو همانطور که اشاره شد سه محصول این شرکت برای فروش با قیمت قطعی و موعد تحویل حداکثر سه ماهه عرضه شده است؛ متقاضیان این طرح از امروز (سه شنبه ۱۹ بهمن ماه) به مدت سه روز (تا پایان روز پنجشنبه ۲۱ بهمن ماه) فرصت دارند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو به نشانی  esale.ikco.ir نسبت به ثبت‌ درخواست خود اقدام کنند.  

مراسم قرعه کشی برای تعیین مشتریان نهایی، طبق روال شنبه هفته آینده ( ۲۳ بهمن ماه) با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی برگزار خواهد شد. پس از قرعه‌کشی، اسامی منتخبان از طریق سایت رسمی فروش محصولات این شرکت و ارسال پیامک اعلام خواهد شد. منتخبان این طرح سه روز برای واریز کامل وجه مبلغ خودرو خود مهلت خواهند داشت.

با توجه به اعمال مالیات بر ارزش افزوده خودروهای داخلی که از ۱۳ دی ماه اجرا شده و قیمت خودروها نیز مشمول افزایش قیمت شده‌اند؛ همان‌طور که ایران‌خودرو وعده کرده بود که میزان افزایش قیمت و قیمت‌های جدید سایر محصولات نیز به زودی اعلام خواهد شد، در طرح جاری این هفته میزان افزایش قیمت دناپلاس توربو دستی و قیمت جدید آن مشخص شده است.

پس از اعمال افزایش قیمت‌های مصوب محصولات خودروسازان داخلی (از ۱۷ آذرماه)، بر اساس قیمت‌های مصوب، دنا پلاس توربوشارژر دستی ۳۵۶ میلیون و ۶۵۶ هزار و ۱۰۰ تومان تعیین قیمت شد؛ اما با اعمال مالیات بر ارزش افزوده جدید، بر قیمت این محصول سه میلیون و ۱۵۳ هزار و ۹۰۰ تومان افزوده شده و بدین ترتیب قیمت نهایی محصول ۳۵۹ میلیون ۸۱۰ هزار تومان تعیین شده است. بدیهی است که مشتریان منتخب طرح‌های فروش در زمان پرداخت وجه خودرو برنده شده بایستی قیمت‌های جدید را واریز کنند.

فروش فوق العاده ٣ محصول ایران خودرو آغاز شد | جدول اسامی خودروها،‌ قیمت و زمان تحویل

کماکان این امکان برای منتخبان طرح‌های قبلی ایران‌خودرو که موفق به واریز وجه نشدند، وجود دارد که دوباره بتوانند در این مرحله از فروش، اقدام به ثبت‌نام کنند.

محدودیت‌های فروش فوق‌العاده نیز همچنان در این طرح اجرا می‌شود و بر این اساس شروطی از جمله اختصاص یک دستگاه خودرو به هر کدملی، حداقل فاصله ۴۸ ماهه از خرید (ثبت‌نام یا تحویل خودرو) از شرکت‌های ایران‌خودرو و سایپا، عدم پلاک فعال انتظامی برای فرد متقاضی، ارائه گواهی‌نامه معتبر، تعلق شماره حساب و شماره تماس اعلامی به شخص متقاضی و... اعمال خواهند شد. 

ایران خ

ارسال نظر: