کدخبر: 8610

استقلال/اخبار استقلال/اخبار ورزشی

مصطفی آجرلو برای استقلال چه خوابی دیده؟

طبیعتا فوتبال خودش یک فرآیند است و زمانی می تواند پولساز باشد که بتواند خودش در کنار صنعت معنا پیدا کند و نقش و پول خودش را از صنعت بردارد.

مدیرعامل استقلال می گوید که او و تیمش، باید سختی های این باشگاه را به دوش بگیرند تا هواداران وارد این دشواری‌ها نشوند.

 مصطفی آجورلو مدیرعامل استقلال در حاشیه نشست صنعت و ورزش با اشاره به ظرفیت این باشگاه برای کسب درآمدهای مالی گفت: طبیعتا فوتبال خودش یک فرآیند است و زمانی می تواند پولساز باشد که بتواند خودش در کنار صنعت معنا پیدا کند و نقش و پول خودش را از صنعت بردارد. مانند صنعت های خودرویی و ... که برای مردم یک زندگی ایجاد کرده است. هوادار باشگاه استقلال در زندگی روزمره، باید تخفیف خودش را از مواجهه با این صنعت بگیرد.

وی ادامه داد: به طور مثال اگر یک هوادار استقلال قصد خرید برنج، عدس، خودرو را دارد و یا می خواهد بیمه داشته باشد یا به دنبال سفر با هواپیما یا رزرو هتل است و یا به دنبال طی کردن موضوعات مختلف در طول روز است، باید در لابه‌لای هواداری باشگاه استقلال، پولساز باشد، هم برای هوادار و هم برای باشگاه.

مدیرعامل آبی پوشان گفت: ما تنها درباره فوتبال صحبت نمی کنیم، در مورد صنعت فوتبال صحبت می کنیم و این صنعت به تنهایی خودش صنعت نیست. صنعت در کنار صنایع دیگر معنا پیدا می کند و این پولسازی می تواند آینده استقلال را رو به جلو ببرد و ان شالله بتواند در بازارهای مختلف سهم خودش را کسب کند.

وی صحبت هایش را اینگونه ادامه داد: خیلی خوشحالم که اینجا هستم. کارهای متفاوتی در اینجا رخ می دهد و من هم فکر می کنم این حق باشگاه استقلال است که می تواند فرصت خودش را به پولسازی تبدیل کند.

آجورلو درخصوص موفقیت استقلال در نیم فصل نخست با حضور او پاسخ داد: لطف خداست. این نتایج کار خوب بازیکنان و کادرفنی است. این کار خوب کارکنان باشگاه و دسته جمعی هواداران فهیم استقلال است که شرایط را درک می‌کنند. در واقع ما در حاشیه کسب موفقیت نمی‌کنیم، در ساحل آرامش کسب موفقیت می کنیم. پس طبیعتا آنقدر موضوع هست که هر روز بخواهد برای استقلال در رسانه‌ها جنجال ایجاد کند. 

او اضافه کرد: روزی نیست که یک موضوع جدید نداشته باشیم. لازم نیست که این موضوعات به گوش مردم برسد و آنها در ناامنی قرار بگیرند و احساس ناامنی داشته باشند. این فشار را من و تیم کاری من بر دوش گرفته و سعی می کنیم تا جایی  که امکان داشته باشد هواداران و تیم را وارد این دشواری‌های سخت روزمره که فاجعه است، نکنیم. 

آجورلو در پایان گفت: آنچه که باید من نشان بدهم کشتی امنی در این دریای طوفانی است که هم هوادار، هم کادرفنی و بازیکنان در آرامش بتوانند در پایان فصل به نقطه اوج خودشان برسند.

ارسال نظر: