کدخبر: 8652

یحیی گل محمدی قهر کرد!

طبق توافق بین درویش و حمیداوی قرار بود پرسپولیس تا آخر این هفته بخشی از پول رضایتنامه یحیی گل‌محمدی را به حساب شهرخودرو واریز کند منتهی صحبتهای دیروز قائم مقام این باشگاه، باعث نگرانی هواداران پرسپولیس شد.

در حالی که چند روز پیش عکس دوستانه‌ای از جلسه رضا درویش و فرهاد حمیداوی با عنوان توافق دو باشگاه شهرخودرو و پدیده در ماجرای مربوط به رضایتنامه یحیی گل‌محمدی منتشر شد برای تسویه بدهی قرمزها به باشگاه شهرخودرو منتشر شده بود، اما روز گذشته اسماعیل حیدرپور قائم مقام باشگاه شهرخودرو اعلام کرد که پرسپولیس قرار نیست تا یکماه آینده پولی به حساب این باشگاه واریز کند و به همین دلیل توافق صورت گرفته بین طرفین فاقد اعتبار است و باشگاه مشهدی در صورتی که تا آخر هفته سیگنال مثبتی از سمت پرسپولیس دریافت نکند، به فیفا و دادگاه عالی ورزش شکایت خواهد کرد.

طبق توافق بین درویش و حمیداوی قرار بود پرسپولیس تا آخر این هفته بخشی از پول رضایتنامه یحیی گل‌محمدی را به حساب شهرخودرو واریز کند منتهی صحبتهای دیروز قائم مقام این باشگاه، باعث نگرانی هواداران پرسپولیس شد.

در چنین شرایطی، مدیر روابط عمومی پرسپولیس در مصاحبه تلویزیونی امروزش خیال هواداران تیمش را راحت کرده است.

به گفته مصطفی لشگری، قرار شد تا  آخر هفته بخشی از مطالبات باشگاه شهرخودرو پرداخت شود و بخشی دیگر هم تا قبل از پایان سال به حساب این باشگاه واریز شود. حمیداوی قبول کرد که مابقی مبلغ رضایتنامه یحیی گل‌محمدی در چند قسط پرداخت شود و طی امروز و فردا بخش اول پرداخت خواهد شد و مشکلی از این بابت نیست.

توضیح بعدی لشگری درباره مبلغی است که پرسپولیس باید به حساب باشگاه شهرخودرو واریز کند:" درباره رقم چند بحث مطرح شده است. یک رای کمیته استیناف هست که 7 میلیارد و 800 میلیون تومان است اما اصل مبلغ 4 میلیارد تومان بود اما به دلیل دیرکرد در پرداخت پول و طبق توافقات قبلی که هر روز دیرکرد 10 میلیون تومان جریمه دارد، این مبلغ اضافه شده است و به مبلغ 16 میلیارد تومان رسیده است.اما چیزی که ما با باشگاه شهرخودرو توافق کردیم همان 9 میلیارد تومان است البته باشگاه شهرخودرو روی رای کمیته استیناف که برای سال گذشته بوده مقداری هم خودشان اضافه کردند. خود باشگاه شهرخودرو هم نخواست 16 میلیارد را بگیرد. رای برای سال گذشته بوده اما باشگاه پرسپولیس سال گذشته اقدامی برای پرداخت پول نکرده و به همین دلیل دوباره این رقم بیشتر شده است اما در نهایت قرار بر این شد که همان 9 میلیارد تومان داده شود."

گفته می‌شود باشگاه پرسپولیس منتظر دریافت مبلغی است که شرکت ایرانسل به عنوان اسپانسر جدید این باشگاه قرار است به آنها پرداخت کند تا آنها بخشی از این پول را به حساب شهرخودرو واریز کنند.

ارسال نظر: